Журналістка Наталка Гончарова вирушить по міланським бутикам, аби з'ясувати, що важливіше для світових компаній — репутація чи “гаманець”, та чи можливо обійти “систему”, якщо у тебе російський паспорт.
Кореспондентка ТСН заради експерименту буде вдавати з себе росіянку-баєра, щоб перевірити найвідоміші світові люксові бренди “на слово”. ТСН перевірить такі бренди, як Баленсіага, Діор, Луї Вітон, Шанель та інші. Хто із них підтримує Україну не тільки на словах, а і діями, з’ясувала ТСН.
Loading...
Глядачі дізнаються, працівники якого бренду знаходять причину та спосіб продати товар росіянам. Журналістка покаже шокуючий спосіб повернути кошти за такс-фрі росіянам, який цілком підтримують працівники розкішного бутіка. Також у сюжеті глядачі побачать, хто із модних брендів співпрацював із нацистським режимом під час Другої світової війни, та чи знову бренди роблять ставку на гроші, а не совість.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Знімальна група ТСН потрапила під обстріли російських військ на Київщині
Чи продовжує бренд Шанель після інциденту в Дубаях, коли продавці вимагали розписку, що сумочка не поїде на росію, а російські блогери показово різали потім свої сумки, слідувати суворій позиції.
Наталка Гончарова перевірила, чи приймають люксові бутіки російські кредитні картки, та як їхні працівники ставляться до росіян та війни з Україною. Вся шокуюча правда про дію санкцій проти агресора — у спеціальному репортажі Наталки Гончарової в ефірі марафона «Єдині новини» 17 квітня о 21:00.