Олександр Дубінський закликає шукати незадеклароване майно чиновниківКерівництво 1+1 медіа обурене оприлюдненням в ефірі телеканалу Інтер неперевірених чуток щодо ведучого та креативного продюсера програми «Гроші» на 1+1 Олександра Дубінського, та звертається до правоохоронних органів з вимогою про перевірку роботи каналу. 

Учора, 7 вересня, у сюжеті телеканалу Інтер Олександра Дубінського згадано у контексті діяльності одіозного Олександра Клименка та газети «Вєсті», що наносить шкоду його репутації як співробітника 1+1 медіа та не відповідає дійсності. 

1+1 медіа вважає сюжет телеканалу Інтер частиною замовної pr-кампанії, яка останнім часом розгорнулась проти ведучого у ряді ЗМІ та онлайн-ресурсів із сумнівною репутацією.

Більше того, непревеликий жаль, автори сюжету не обтяжили себе елементарною перевіркою чуток, покладених в основу матеріалу, що зайвий раз підтверджує підозри у замовному характері сюжету.

Олександр ДубінськийУ мережу потрапили подробиці особистого життя ведучого програми «Гроші» ніколи не був автором видання «Вєсті», не співпрацював з Олександром Клименком, а про свої статки ведучий неодноразово говорив публічно.

Окрім цього, нещодавно Дубінський оприлюднив відповідну виписку із банку щодо свого матеріального положення станом на 2010, яка підтверджує, що більшу частину коштів ведучий заробив ще до початку роботи в 1+1 медіа.

Очевидно, що у світлі новооприлюднених фактів можливої співпраці з терористичними організаціями «ЛНР» та «ДНР», керівництво Інтеру, відомого своєю проросійською інформаційною політикою, вирішило відвернути увагу громадськості від власних проблем за рахунок дискредитації журналістів з інших медіахолдингів. 

1+1 медіа також звертається до громадських та журналістських спільнот, Національної спілки журналістів, організації «Репортери без кордонів» та Незалежної медіа профспілки журналістів України з проханням про проведення перевірки роботи телеканалу Інтер, та, зокрема, сюжету, оприлюдненого каналом 7 вересня 2016 року.