Кожної п'ятниці у "Підпільній імперії" кіно є нагодою поговорити з відомими персонами не лише про те, що хвилює їх, але й про те, що хвилює нас.

Разом із глядачами "1+1" драму "Місце під соснами" дивилася співачка Анна Седокова. Її сценічний досвід допоможе краще зрозуміти акторів, а жіночий – долі їхніх персонажів та покинутих дітей. Такої справжньої Єви Мендес екран ще не бачив. Такого совісного персонажа, якого зображає Бредлі Купер, ще не було у його кар'єрі, а у поганця Раяна Гослінга, який перефарбував волосся та пересів на мотоцикл, неможливо не закохатися.

"Я дитина розлучених батьків. Батько йшов з сім'ї від мами. Вони сварились – я плакала. Цей досвід супроводжує мене все життя. Недовіра до чоловіків. Нездатність давати третій або четвертий шанс людині. Категоричність у відносинах. Я вважаю, що 60-70% закладається у людину в дитинстві. А ще -гени, про що, власне, і йде мова у фільмі", - зізнається гостя Андрія Алферова.

"Місце під соснами" - друга спроба творчого союзу Раяна Гослінга та режисера Дерека Кейнфранса. Вони вже прославилися історією про згаяне кохання між Гослінгом та Мішель Уільямс. Цього разу режисер залишає на екрані лише головне, не копирсаючись у відносинах . У фокусі залишається одне фото, яке подорожує із кишені до кишені. І у цій світлині зосереджена біль усього фільму.

"Цей фільм – про нездатність зупинитися. Він мені дуже близький. Я завжди закохувалась у сильних, яскравих, небагатих хлопців. Мене ніхто ніколи не бачив з товстим "папіком". Я любила чоловіка за те, що він був особистістю. І, як правило, якщо чоловік особистість, він не вміє зупинятися", - розповідає Аня.

Як благі наміри перетворюються у фатальні помилки, дивіться у новому випуску "Підпільної імперії".