«Українська Венеція» — така назва закріпилася за містом Вилкове, яке знаходиться на воді в дельті Дунаю. Розташоване на 72 рукотворних островах, між якими жителі пересуваються на човнах. Є човни-таксі і човни-автобуси, швидкісні і прогулянкові. Дмитро Комаров із захватом розповідає про цей мальовничий край рибалок та виноробів.
Вилкове знаходиться в самому серці Дунайського біосферного заповідника. Величезні території, на яких суворо охороняють рідкісні види тварин і птахів. Вони настільки звикли до безпечного сусідства з людьми, що ви легко можете зустріти червонокнижну живність прямо у дворі. Фантастична природа, Амазонка просто відпочиває. Цей клімат мені ближче і рідніше. Тут не так спекотно, не так небезпечно, немає крокодилів, піраній. Це батьківщина моя, тут нічим не гірше, ніж в екзотичних країнах.
Поряд острів Зміїний, який, за словами ведучого Дмитра Комарова, точно стане магнітом для туристів в силу неймовірних історичних історій.
Там розгорталися події давногрецьких міфів. На морському дні поруч із островом досі лежить затонулий корабель «Патрокл» з тисячею амфор та інших реліквій. За легендою на цьому острові потрібно шукати щит Ахіла….Саме тут я своїми руками торкнувся древнього якоря та тримав скам’янілі устриці, яким більш ніж 3 тис років!
До речі, там і зараз продають устриці українського виробництва – на Тілігульскому лимані є перша в країні устрична ферма, де частують делікатесом по 30 грн за штуку. В планах власника зменшити вартість вдвічі, щоб зробити делікатес доступним для кожного. Дмитро Комаров розповідає, чому українську устрицю варто неодмінно покуштувати.
Ще 3000 років тому фінікійці і скіфи знали, що чорноморська устриця особлива. Геродот відзначав їх ніжний смак і говорив, що вони смачніші, ніж устриці в його рідних краях.
Що ще готує Вилкове для туристів і чому Дмитро Комаров прогнозує цьому маршруту топ-місце в світових туристичних поїздках — дивись відео програми «Мандруй Україною» від 23 травня 2021 року. До речі, тревел-випуск про Вилкове став хітом недільного ефіру, показавши рейтинг 2.7% з часткою 21.7% серед аудиторії 18-54 (50+).
Loading...