Як українці дивилися телебачення та які телеканали стали лідерами телеперегляду в лютому 2023 року: аналітика Київстар ТБ

Київстар ТБ є лідером щодо наявності контенту, виробленого в Україні.

У лютому 2023 року, до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну, на телеглядачів чекала низка важливих документальних проєктів, спецефіри та програми, які висвітлюють події великої війни. Разом з тим, цього місяця відбулася важлива премʼєра першого в Україні original-серіалу, створеного спеціально для платформи кіно та телебачення Київстар ТБ, а також запуск інших телевізійних продуктів, про перші результати теледивлення яких розповідаємо в спеціальному матеріалі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рік єдності: 365 днів марафону "Єдині новини"

Традиційно, поки тривають оновлення панелі Nielsen, яка до повномасштабної війни займалася телевимірюваннями, ринок продовжує орієнтуватися на дані переглядів від ОТТ-платформ. Своєю чергою, Київстар ТБ надає релевантну інформацію для формування ТВ-рейтингів незалежного агентства BIG DATA UA.

ТОП-20 телеканалів у лютому 2023 року

За результатами теледивлення в лютому, у рейтингу ТОП-20 сталися незначні зміни. Так, Новий телеканал, що в основному транслює кінохіти та розважальні програми, як і у січні, обіймає першу сходинку ТОПу, попри втрачені 1,6 п.п. частки в лютому. Своєю чергою, телеканали групи 1+1 media продовжують нарощувати аудиторію та посилюють свої позиції. Зокрема, 1+1 Марафон, що в січні розташовувався на 3-й сходинці, піднявся на 2-гу позицію рейтингу. 2+2 також вирвався вперед і закріпився на дві сходинки вище порівняно з січнем 2023, замикаючи трійку лідерів. Відповідно, ТЕТ та 1+1 Україна опинилися на 5-й та 6-й сходинках. Телеканал Бігуді, який в січні займав 17 сходинку рейтингу, піднявся на 13 місце, наростивши 0,3 п.п. частки.

Щодо динаміки телеканалів, які зʼявилися наприкінці грудня 2022 року – 1+1 Україна та ICTV2 – то, у порівнянні з січнем, 1+1 Україна залишається на 6-й сходинці ТОПу, а ІСTV2 втратив одну позицію та змістився з 7-ї сходинки на 8-му. До слова, 24 лютого добова частка 1+1 Україна сягнула 8.2%, що є найбільшим показником телеканалу в 2023 році, без урахування 1 січня. 

Медіагрупи та дивлення

Уже традиційно, більшість телеканалів, які потрапили у рейтинг лютого 2023 року, входять до складу групи 1+1 media – 1+1 Марафон, 2+2, ТЕТ, 1+1 Україна, ПЛЮСПЛЮС, Бігуді та KVARTAL TV. Від StarLightMedia у ТОП-20 - телеканали Новий, СТБ, ICTV, ICTV2, а від Inter Media Group – лише НТН. 

Таким чином, лідером у рейтингу медіагруп залишається група 1+1 media, яка у лютому сумарно зібрала 32,8% частки. StarLightMedia опинилася на 2-й сходинці з 27,2%, втративши 1,5 п.п. від січневої частки, а Inter Media Group завершила місяць на третій позиції зі сталою часткою 2,4%.

Дивлення телемарафону «Єдині новини»

У лютому спостерігаються позитивні зміни у дивленні телемарафону «Єдині новини», який безперебійно мовить вже понад рік. Так, сумарна частка основних телеканалів у марафоні склала 13,2%, що на 1,0 п.п. більше, ніж у січні. Традиційно, найпопулярнішим за переглядом телеканалом, що транслює марафон, є 1+1 Марафон з відривом від ICTV в 3,1 п.п. частки.

Крім цього, 24 лютого телемарафон «Єдині новини» встановив рекорд добової частки з початку року – 18.8%. Першу позицію у рейтингу телеканалів, які найкраще дивилися глядачі у межах марафону, обійняв 1+1 Марафон з часткою 9,7%. 

Щодо інших новинних телеканалів, які не в марафоні, то аналогічно минулим місяцям, вони збирають несуттєву частку телеперегляду з тенденцією до падіння: 24 канал – 1,4%, Прямий – 0,7%, 5 канал – 0,2%. 

Теледивлення ключових проєктів до річниці великої війни

24 лютого на телеканалах 1+1 Україна та в ефірі телемарафону «Єдині новини» відбулася премʼєра авторського документального проєкту Дмитра Комарова та команди «Світ навиворіт» до річниці повномасштабного вторгнення рф в Україну під назвою «Рік». Стрічка містить унікальні, рідкісні та ексклюзивні кадри, коментарі від тих, чиїми руками та розумом твориться майбутня перемога України. Згідно з даними Київстар ТБ, у день прем’єри частка теледивлення проєкту на 1+1 Марафон сягнула 16.5%, а на телеканалі 1+1 Україна – 16.4%. Це абсолютне лідерство! 

Також високі показники за переглядами на платформі Київстар ТБ зібрав проєкт від команди телеканалу 2+2 «Я – Надія» – частка перегляду серіалу 24 лютого склала близько 9.5%. «Я – Надія» – перший воєнно-драматичний серіал телеканалу 2+2, знятий під час повномасштабної війни в Україні. На створення цього фільму авторів надихнула історія 22-річної фельдшерки Анни Андрющенко, яка на початку великої війни залишилася у Харкові задля порятунку людей. 

Найпопулярніші прем'єри на Київстар ТБ у лютому

До ТОП-5 продуктів місяця увійшли такі прем’єри: комедійний серіал «Скажені сусіди», воєнна чотирисерійна драма 2+2 «Я –  Надія», авторський проєкт Дмитра Комарова «Рік» на 1+1 Україна та 1+1 Марафон.

До слова, перший сезон проєкту «Скажені сусіди», знятого за мотивами найуспішнішої української кінофраншизи «Скажене весілля», отримав величезний відгук від глядачів Київстар ТБ і впродовж 13-23 лютого став найпопулярнішим продуктом на платформі. Зокрема, 17% від усіх користувачів, які переглядали контент з бібліотеки, дивилися «Скажені сусіди». А ось премʼєра другого сезону серіалу на платформі відбудеться вже 24 березня. Над виробництвом продукту працювали 1+1 media разом з FILM.UA Group та «Прототип Продакшн» спеціально для платформи Київстар ТБ. 

Загалом Київстар ТБ є лідером щодо наявності контенту, виробленого в Україні, – бібліотека платформи кіно та телебачення нараховує понад 1000 тайтлів якісного українського продукту. 

Більше новин