Це на 21 мільйон більше, ніж заявлена мета — і найбільший результат за всю історію благодійних ініціатив фестивалю.
У межах кампанії було створено три вірусні ролики за участі українських артистів та інфлюенсерів. Глядачі побачили відео з Женею Галичем і Тарасом Чмутом, неочікуваний фіт Океану Ельзи з Bad Street Boys на оновлену версію культової пісні 911, а також ролик у стилі саги про Гаррі Поттера — 13 друзів Atlas і філософський камінь, у якому з’явилися Віталій Козловський, Марк Куцевалов, EL Кравчук та багато інших.
Особливістю цьогорічної кампанії стало залучення глядачів до команди друзів фестивалю Atlas. Зробивши донат, кожен українець міг стати частиною ініціативи, яка наближає перемогу.