Ведуча ТСН і 1+1 Марафон Марічка Падалко разом із 17-річним сином Михайлом долучилися до створення кампанії на протидію дезінформації від Google.
Google спільно з Jigsaw запустили цю ініціативу аби допомогти українцям розпізнавати та протистояти маніпулятивному контенту. У рамках проєкту було створено три навчальні відео про три найпоширеніших методи маніпуляції в інформаційному просторі України (астротурфінг, емоційна маніпуляція, підміна контексту).
Зокрема в зйомці одного з таких відео взяли участь ведуча ТСН Марічка Падалко разом із сином Михайлом. Вони зобразили сімейну розмову на кухні, де в більшості українців проходять схожі бесіди, й розповіли як не вестися на вплив емоційної маніпуляції.
«Будь-хто може повестися на маніпуляцію, і ви теж. Зараз маніпулятивних новин повно. Беруть жахливі фрази, видають за новини, і все. Люди ведуться», – застерігає глядачів ведуча.
«Тотальний контроль: Марічка Падалко змушує сина готуватися до іспитів», – жартома додає власний приклад заголовку фейкової новини Михайло.
На своїй сторінці в Instagram Марічка поділилася прикладами фейкових новин, які бачила про свою ж родину, та розповіла як реагувати на це:
«Раз на місяць в моїй родині трапляється якась біда, мого чоловіка помічали з молодою блондинкою, до того ж я ще, виявляється, втратила палець на нозі. Це маленька порція маніпулятивних заголовків останніх років, які стосуються лише мене. А скільки маніпуляцій і відвертих фейків вивалюють на українців щодня! Протидія фейкам – це така ж важлива навичка для виживання українця, як зарядний пристрій в блекаут чи бронежилет на фронті. Чим більший WOW-ефект має новина, тим більше вона має викликати сумнівів і потребувати вашої перевірки».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Любов, безпека і мова – три найважливіші речі»: Марічка Падалко стала амбасадоркою забігу Біжу за мову від Всеукраїнського Руху Єдині