Оголошення номінантів на головну креативну премію світу принесло радісну новину - українці з Banda Agency потрапили до шорт-листа.
Якщо вірити Instagram-акаунтам щасливців із медіа-сфери, які вирушили на Лазурний берег цього тижня, фестиваль Каннські леви - це нереально бірюзове море, весела вечірня черга до головного рибного ресторану узбережжя Astoux et Brun та нескінченні вечірки. Щасливчики тактовно замовчують про втомливо насичену програму самого фестивалю, де майстер-класи, лекції, доповіді, виступи змінюють один одного в практично цілодобовому режимі, не даючи нікому насолодитися, власне, позначеними в Instagram цікавими місцями.
Cannes Lions - креативна м'ясорубка, де ідеї, настрій, тренди, харизма не просто витають в повітрі, а передаються як вірус. Зрозуміло, головною подією фестивалю одразу після відкриття стало оприлюднення шорт-листу - списків номінантів на Львів.
В одній з найпрестижніших категорій - номінації Design Lions - з'явився привід радіти і в українців. Робота креативного агентства Banda Agency, створена до Євробачення-2017, потрапила в шорт-лист! Нагадаємо - проект називався Celebrate Diversity (Святкуй різноманітність) і представляв собою традиційне українське намисто, кожна намистина якого мала свій візерунок.
Слідом за оголошенням шорт-листа посипалися перші нагороди. Гран-прі в номінації Health & Wellness отримав 43х-хвилинний емоційний фільм Corazon, спродюсований агентствами Serial Pictures і JohnXHannes New York - це історія відносин лікаря і пацієнта, що просуває меседж про донорство органів. Крім фільму, кампанія включає в себе білборди, інсталяції просто неба і мобільний додаток.