Работа украинский попала в шорт-лист Cannes Lions 2018
Она фигурирует в одной из самых престижных категорий.
Оголошено номінантів на головну креативну премію планети принесло радісну новину - українці з Banda Agency потрапили в шортлист.
Якщо вірити Instagram-екаунт щасливчиків з медіа-сфери, поїхав на Лазурний берег на цьому тижні, фестиваль Каннські леви - це нереально бірюзове море, весела вечірня чергу в головний рибний ресторан узбережжя Astoux et Brun і нескінченні вечірки. Щасливчики тактовно замовчують про утомливо насиченій програмі самого фестивалю, де майстер-класи, лекції, доповіді, виступи змінюють один одного в практично цілодобовому режимі, не даючи нікому насолодитися, власне, позначеними в інстаграмах принадами.
Cannes Lions - креативна м'ясорубка, де ідеї, настрій, тренди, харизма не просто витають в повітрі, а передаються як вірус. Зрозуміло, головною подією фестивалю відразу після відкриття стало оприлюднення шортлист - списків номінантів на Львів.
В одній з найпрестижніших категорій - номінації Design Lions - з'явився привід радіти і в українців. Робота креативного агентства Banda Agency, створена до Євробачення минулого року, потрапила в шортлист! Нагадаємо - проект називався Celebrate Diversity (Радуйся різноманітності) і представляв собою традиційне українське намисто з намистинами, у кожної з яких був свій візерунок.
Слідом за оголошенням шортлист посипалися перші нагороди. Гран-прі в номінації Health & Wellness отримав 43х-хвилинний емоційний фільм Corazon, спродюсований агентствами Serial Pictures і JohnXHannes New York - це історія відносин лікаря і пацієнта, що просуває меседж про донорство органів. Крім фільму, кампанія включає в себе білборди, інсталяції під відкритим небом і мобільний додаток.