16 лютого 1+1 став абсолютним лідером ранкового слоту та першої частини телемарафону, зібравши частку 7,5% за аудиторією 18-54 (50 тис.+), 8,3% частки за 4+ (вся Україна) та 8.0% за аудиторією 18+ (вся Україна).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: День Єднання #UAразом: про любов до України говорять зірки та ведучі 1+1 (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)
Крім цього, друге включення марафону, яке проходило з 19:00 по 22:00, на 1+1 зібрало частку 6.0% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Це також найкращий результат телеперегляду!
Сумарно марафон на каналах групи 1+1 media – 1+1, 2+2, ТЕТ, УНІАН ТБ та 1+1 International, які долучилися до трансляції, переглянуло 5,6 млн людей (4+, вся Україна).
«Вітаємо колег з новими #1plus1media_big_wins та дякуємо кожному українцю, хто розділив цей день з нами. Такі результати вкотре доводять, що телеканал 1+1 – канал особливих подій!», – розповідають у пресслужбі 1+1 media.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ми сильні, коли ми разом", — ведучі "Твого дня" одягнули вишиванки у День Єднання (ФОТО)
Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen.