За перемогу у категорії «Кампанія спеціальної події» робота маркетинг-команди 1+1 медіа змагалась з Discovery Communications Germany, NBC UNIVERSAL Germany та іншими.
За словами Олени Мартинової, маркетинг директора «1+1 медіа», ідея промо-кампанії до фільму про Чорнобиль була настільки емоційно сильною, що розгорнулася до масштабів повноцінного маркетингового проекту. Було очевидно, що ця трагедія – важка і болюча тема для усіх без виключення.
Отримати таку престижну нагороду – величезна честь для кожного з нас. Ми пишаємося також і результатами маркетингової кампанії, і відгуками нашої аудиторії про фільм. Але, відверто кажучи, усі ми живемо з думкою, що краще б нічого цього ніколи не відбувалося, і краще б того самого Дня, коли ми втратили все, в нашій спільній історії не було, – каже Олена Мартинова.
Loading...
Для промо-кампанії фільму «Розщеплені на атоми» маркетинг-командою було знято окремий відеоролик, а також проведено міжнародну соціальну ініціативу під назвою «День, коли ми втратили все».
Вона полягала у запуску сайту, на якому погодинно відображалися події, що відбувались до і після Чорнобильської катастрофи, та ротації соціального відеоролику, який протягом доби виходив в ефірі телеканалу 1+1 й в хронологічній послідовності відтворював події, що відбулись 30 років тому, розповідаючи про жахливі наслідки трагедії.
Відзнака PromaxBDA Europe Award є однією з найпрестижніших винагород в напрямку дизайну, маркетингу та відеовиробництва. Щорічно її лауреатами стають світові лідери медіасфери.