1+1 став лідером телеперегляду в новорічну ніч

Канал продемонстрував рекордні рейтинги.

Уже шостий рік поспіль канал з великим відривом від конкурентів утримує позицію лідера 31 грудня та в новорічну ніч. Крім того, в останній день 2017 року канал продемонстрував рекордний рейтинг для українського телебачення за останні 6 років.

Так, 31 грудня 2017 року 1+1 встановив рекорд з перегляду: рейтинг каналу за аудиторією 18-54 (Україна) склав 5.1% – це найвищий показник серед всіх українських телеканалів за 6 років. По цільовій 18-54 (50К+) рейтинг становив 4.5% – найвищий результат 2017 року. Частка каналу за 31 грудня склала 20.2%/18.8%, що суттєво перевищило показники конкурентів (тут і далі – 18-54 Україна / 18-54 50К+).

Випуск ТСН, який Лідія Таран 31 рудня вела прямо з Софійської площі біля головної ялинки країни, був найпопулярнішою інформаційною програмою дня та лідирував у слоті показу з часткою 18.0%/14.8%. Гостями підсумкового випуску року стали люди, які надихали та вражали всю країну в 2017-му. Серед них були і герої циклу сюжетів ТСН Висота - візочник Гоша та спортсмен Євген, який виніс свого друга на Говеру на власних плечах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попри все: українці, які надихають своєю силою волі

Зазначимо, у новорічну ніч 1+1 значно обійшов за популярністю інші канали. Частка каналу у слоті 22:00-1:00 становила 28.5%/29.8%, що більш ніж удвічі перевищувало показники найближчого конкурента.

Кожен третій українець, який зустрічав Новий рік перед телевізором, дивився «Привітання Президента» на 1+1 (частка – 32.2%/32.3%). Цього року вже традиційно телеканал 1+1 транслював Звернення жестовою мовою, аби дати змогу сотням тисяч українців з порушеннями слуху зрозуміти слова Президента без сторонньої допомоги. 

Найпопулярнішою програмою не тільки новорічної ночі, а й усього 2017 року на українському телебаченні став Новорічний Вечірній Квартал. Рейтинг програми становив 11.9%/11.9%, частка – 28.1%/29.2%. Середня аудиторія випуску становила 4.5 млн глядачів, а загальне охоплення – більше 15.5 млн. (4+, Україна).

Крім того, у 2018 році канал 1+1 продовжив демонструвати високі результати телеперегляду: 1 січня канал лідирував із часткою 16.3%/16.8%. В перший день 2018 року та каналі з високими показниками пройшла телепрем’єра українського блокбастера DZIDZIO Контрабас: частка фільму становила 26.1%/21.8%. Продукт з помітним відривом лідирував у слоті показу.

Також із рекордною часткою пройшов випуск ТСН 1 січня – 22.8%/22.3% (18-54 (Україна)/ 18-54 (50К+)) – це найвищий показник програми з 2015 року. Крім того, новини стали найрейтиновішою програмою на українському телебаченні 1 січня (рейтинг – 8.6%/7.7%)»

 

Больше новостей