Відповідного відкритого листа було надіслано до хедофісу Euronews у м. Ліоні, до інвестиційної компанії Alpac Capital, яка нещодавно придбала контрольний пакет акцій телекомпанії Euronews і заявила про необхідність посилити «європейську ідентичність» Euronews, до Європейської Комісії, яка субсидує мовника.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Група 1+1 media продовжує збір відеозвернень у межах спецпроєкту «Всеукраїнська капсула часу»
Так, провідні медіагрупи України 1+1 media та StarLight Media, Міністерство культури та інформаційної політики, Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення, Суспільне Мовлення, «Медіарух», ГО «Детектор медіа», Інститут масової інформації, інші організації та медіа обʼєднали зусилля та звертаються з проханням:
«Зараз саме той час, аби якомога більше людей у світі дізналися більше про Україну, її історію, європейську ідентичність, споріднені цінності та роль у сучасному світі.
Розраховуємо на Вашу підтримку та віримо в світле майбутнє України, від чого напряму залежить майбутнє всього світу», – йдеться у відкритому листі.
Водночас, автори листа закликають усіх небайдужих журналістів, представників громадських організацій, медіаспільноти з усього світу доєднуватися до підписантів відкритого листа. Зробити це можна, надіславши відповідний запит на пошту prgroup@1plus1.tv.
Ознайомитися з повним текстом листа українською та англійською мовами можна за цим посиланням.