Держава поступово відмовляється від паперових документів і трудова книжка теж не виняток. До того ж, електронна версія — це зручний та безпечний аналог, який не можна загубити, забруднити чи випадково пошкодити.
Крім того, у ній буде зібрана вся інформація про ваш трудовий шлях, а доступ до даних можна отримати будь-коли онлайн.
Як оформити електронну трудову книжку та що натомість робити з паперовою — розповімо в цьому матеріалі.
Це цифровий варіант звичайної трудової книжки. Він зберігається у реєстрах Пенсійного фонду і дає змогу:
Ви можете зробити це самостійно через портал електронних послуг Пенсійного фонду або попросити у свого роботодавця. Якщо ви працюєте офіційно, то в такому разі він зобов’язаний зробити оцифрування та повідомити вам про це.
Після перевірки дані стануть доступними в електронній системі.
Це головне питання, яке хвилює українців і тут все просто — стаж не зникне, навіть якщо немає цифрової копії. Усі дані про страховий стаж після 2004 року вже є в електронній системі. А, якщо якихось записів немає, ви можете подати паперові документи до найближчого відділення ПФУ або завантажити їх через особистий кабінет.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Додаткові щомісячні надбавки для пенсіонерів: кому нарахують виплати і які документи потрібні