Хитрощі супермаркетів: які прийоми маркетологів змушують нас купувати більше

В студії «Сніданку з 1+1» поговорили про хитрі прийоми маркетологів, що спонукають покупців задивлятися на магазинні полички та купувати зайве.

Щороку українці викидають 7 млн тон органічних відходів. Як правило, найбільше зайвого у мешканців великих міст, адже у них візуально більше пропозицій та вищий середній рівень заробітної платні. Так вважає Максим Несміянов, виконавчий директор Союзу споживачів України. В ефірі телепрограми "Сніданок з 1+1" він назвав найпопулярніші маркетингові прийоми супермаркетів, що змушують купувати більше товарів, аніж нам необхідно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сонцезахисні окуляри: тренди 2021 та догляд за аксесуарами

Кошиків завжди менше, ніж візочків
Це зроблено для того, щоб покупці мали більше місця для складання потенційних покупок.

Повільна чи швидка музика
Темп та ритм залежить від стратегії, яку використовують маркетологи магазину. На підсвідомому рівні покупці заповільнюються від повільної музики і уважніше та довше ходять магазином. Або ж навпаки отримуються задоволення від ритму та довше затримуються в магазині, не помічаючи, як плине час.

Викладка дорожчих товарів та товарів "імпульсивного запиту" по правій стороні торгівельного ряду
Маркетологи розраховують на те, що переважна більшість людей – правші, тому відповідно викладаються дорожчі речі саме з правої сторони. Також там опиняються речі, які не входять в перелік товарів першої необхідності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як заготовити м’яту на зиму: страви з м’ятою та її різновиди (рецепт та поради)

Викладка дорожчих речей на рівні очей
Коли ми йдемо повз полиці, ми рідше звертаємо увагу на ті товари, за якими потрібно тягнутися або ж нахилятися.

«Якір»
Так називається прийом, коли вказано дві ціни, і перша значно вища, а друга вже зі знижкою. Таким чином ми переконані, що беремо дорожче молоко за нижчою ціною.

Увага на першу цифру
Цим обумовлені ціни, що мають в собі зафіксовану цінником частину в 99 коп. Це працює тому, що читаємо ми зліва направо, тому 5 грн 99 коп, ми сприймаємо як 5 грн.

Підсвідка на вітрині певного відтінку
Спеціально підібрана тепла чи холодна підсвідка надає більш спокусливого вигляду харчовим продуктам. А вдома м'ясо може бути зовсім іншого відттінку.

Акції за кількість товару
"Придбай 9 товарів та отримай 10-ту позицію у подарунок" – такі акції стимуюють купувати все більше і більше. А потім, за словами Максима, ми зазираємо в холодильник і розуміємо, що треба або швидко з’їсти, або вже викинути.

Руслан Сенічкін поцікавився, як приваблюють покупців відділи кулінарії. Максим розказав, що найчастіше спрацьовує викладка готових страв, які подразнюють нюхові рецептори споживачів і людина купує плов, навіть, якщо вона це і не планувала.

Людмила Барбір поцікавилася у Максима, як працюють бонусні карти магазинів.

По-перше, ці карти прив’язують Вас до певного магазину.  По-друге, запам'ятовують Ваші смаки, щоб пропонувати товари, які точно Вас зацікавлять. Наприклад, якщо Ви часто купуєте сир, то згодом з'явиться пропозиція «придбайте ці 4 види сиру, а 5-тий пакунок буде в подарунок». Як правило, Ви отримуєте потім індивідуальні пропозиції…. Вже не кажучи про цю гонитву за наліпками, за які пропонують якусь тарілочку, біля якої далеко не завжди ринкова ціна.

Що робити, коли на ціннику одна ціна, а в чеку пробивають іншу та які ще хитрощі використовують супермаркети – дивіться у відео «Сніданок з 1+1» від 7 червня.

Loading...

Більше новин