Навчання впродовж життя: що буває, коли людина припиняє вчитися? Як зробити процес навчання приємним (коментує експертка з нейроменеджменту)

Навіщо потрібна звичка вчитися? Що буває з тими людьми, які припиняють навчатися — розказала експертка з нейроменеджменту Наталія Кадя.

1 вересня відзначається День знань. Навчання впродовж життя (Lifetime learning) — саме ця концепція уже 30 років є основою нової освітньої політики Євросоюзу та, останні кілька років, й України. Зараз нові технології розвиваються дуже стрімко, тому вчитися впродовж життя — це вимога часу.

Як зробити навчання впродовж всього життя приємним процесом? Чому нашому мозку так важливо вчитися? Як набуті знання не розгубити, а примножити розказала експертка з нейроменеджменту Наталія Кадя у програмі «Сніданок з 1+1»

Експертка з нейроменеджменту Наталія Кадя стверджує, що людина повинна навчатися протягом всього життя. Якщо людина припиняє навчатися, то її можливості звужуються. Потенціал людини обмежується досвідом отриманим нею протягом життя. Чим він ширший та різноманітніший, чим більше знань з різних областей вона здобуває, тим більше можливостей має. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Людська пам’ять: її властивості, різниця між жіночою та чоловічою пам’яттю. Як навчитися запам’ятовувати більше? Коментує психотерапевт Олег Чабан

Які знання будуть корисними та як обирати, що саме треба вивчати

Вчені стверджують, що незабаром деякі професії зникнуть.

Зараз школи не можуть запропонувати дітям знання з професій майбутнього, тому найголовнішим навиком, якому повинні навчити вчителі дитину — є вміння вчитися.

Наталя Кадя стверджує — не так важливо, що саме знає людина, як те, як швидко і якісно вона здатна навчитися новому. Людям, перш за все треба розвивати гнучкість та адаптивність мозку до навчання. Зробити це можна тільки завдяки постійному навчанню та тренуванню мозку. 

Як треба навчатися, щоб отримувати задоволення

►Починати з маленького — мозок опирається всьому новому й сприймає, як загрозу. Тому для того, щоб навчання було ефективним треба нову інформацію поєднати з тим, що людина вже знає.
►Вивчати потрібно те, що можна зразу ж застосувати на практиці — потрібно зв'язати причини навчання (чому ми хочемо навчитися) та практичне використання набутих знань. Мозок за навчання дуже любить винагороду та похвалу. 

Визнання за набуті знання — найкращий стимул для подальшого навчання.

►Чітко визначити термін навчання 
►Регулярно повторювати те, що було вже вивчене

Наталя Кадя, фахівець з нейроменеджменту стверджує, що для того, щоб отримати задоволення від навчання, потрібні хороші емоції під час вивчання нового матеріалу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як правильно піднімати та носити важкі пакунки (коментує лікар-вертебролог)

Дивіться відео сюжет з коментарем нейропсихолога Дмитра Вакуленко про те, як письмо від руки впливає на формування дитячого мозку:

Loading...

Більше новин