Як розповідає онлайн-видання Детектор медіа, з вересня по грудень дослідницький центр «Суспільного» проводив цикл телефонних опитувань, що стосувалися споживання новин, їхнього сприйняття та інформації, яку глядачі воліють отримувати з телеекранів. В межах цього ж опитування у жовтні понад 1000 респондентів відповідали, якими вони хочуть бачити новини, що для них важливе в інформаційному випуску, які канали вони готові дивитися насамперед.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Ті, що вражають»: українці обрали переможців щорічної премії ТСН
У розрізі того, як глядачі сприймають топові телевізійні новини, ТСН на 1+1 зайняла лідерські позиції. Зокрема, ТСН входить в ТОП програм, що мовлять патріотичні новини (25,5%), очолюють рейтинг за категоріями «незалежні» (19,6%), «цікаві» (31,1%) та «аналітичні» (16,5%), а також високо відзначені респондентами як позитивні (20,8%) та об’єктивні (18,2%) новини українського телебачення.
Крім цього, на питання «Чи мають ведучі в новинах бути емоційними?» 55,1% відповіли «так», 81,2% респондентів вважають, що ведучі мають вести активну громадську діяльність, а 83,1% підтримали, що обличчя каналу повинні мати свої сторінки в соціальних мережах. Якщо говорити про питання довіри до теленовин, то на перше місце респонденти виносять Довіру до програми (45%), на другому – Довіра до каналу (31,1%) і на третьому – Довіра до ведучого (20,9%).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Телеканал 1+1 представив нову креативну ідею «Завжди є плюси»
Що стосується джерел, з яких респонденти споживають новини, більшість обирає телебачення (47,6%), далі – текстові новини в соціальних мережах (31,3%), інформаційні сайти (25,9%), відеоновини з соцмереж (25,7%), та новини на радіо (17,4%).
Детальніше про методологію, репрезентативність, а також про повні результати дослідження читайте на сайті Детектор медіа.