Телеканал 1+1 представив нову креативну ідею «Завжди є плюси»

Телеканал 1+1 представив нову креативну ідею «Завжди є плюси»

Креативна ідея "Завжди є плюси" надалі стане основою іміджевої комунікації з глядачами.

Поділитися:

Нещодавно телеканал 1+1 презентував надихаючий ролик з креативною ідеєю "Завжди є плюси", героями якого стали ведучі ТСН Алла Мазур, Марічка Падалко, ведучий «Твого дня» Тімур Мірошниченко, а також ведучий «Сніданку з 1+1» Руслан Сенічкін. Це перший крок у співпраці 1+1 media та Fedoriv Marketing Agency

Алла Мазур

Креативна ідея "Завжди є плюси" надалі стане основою іміджевої комунікації з глядачами та використовуватиметься як у візуальній частині, так і в контенті. Також фахівці Fedoriv допомагатимуть 1+1 з комунікацією та бренд-стратегією.

Як зазначають автори відео, його головна ідея в тому, що 1+1 допомагає помічати та цінувати позитивні моменти у всьому, тому що проживає ті ж турботи та радощі, що й глядачі.

«Нам дуже важливо цінувати прості речі, що й створюють наше життя. Це — сніданок з усією родиною, усмішки дітей, філіжанка кави, випита в тиші, робота, котра нас надихає та підштовхує на нові звершення. Я сподіваюсь, що подивившись ролик, глядачі 1+1 почнуть більше помічати маленькі щасливі моменти життя і відчують тепло та турботу, що ми хотіли передати всім через екран», — прокоментувала новий ролик Марічка Падалко, телеведуча.

Падалко ведуча

А от ведучий «Сніданку з 1+1» Руслан Сенічкін додав, що в гонитві за успіхом ми часто забуваємо про те, що для нас дійсно важливе:

«Ми всі звикли весь час поспішати, боїмося втратити чергові можливості… Однак це так круто іноді просто зупинитися і впіймати мить. Життя — це наші щасливі миттєвості! Просто граючись із домашнім улюбленцем, читаючи художню книжку, спостерігаючи за яскравим світанком, ми можемо відчути себе неймовірно живими та щасливими! Бажаю всім глядачам у новому році відчувати любов та підтримку близьких та бачити позитив навіть у складні моменти наших буднів».

Нагадаємо, 1+1 вкотре підтверджує статус телеканалу, з яким українці проводять найважливіші свята та дати. Так, 7 січня, коли віряни східного обряду зустрічають Різдво, 1+1 отримав найбільше охоплення серед усіх телеканалів. Загалом за аудиторією 4+ (вся Україна) 1+1 в цей день переглянуло понад 9 млн людей. Крім цього, згідно звіту BIG DATA UA, 1+1 є найпопулярнішим телеканалом серед української аудиторії в грудні, частка якого склала 11,39%. Також, згідно звіту, в останню хвилину 2021 року 1+1 спромігся зібрати 34,8% аудиторії і з великим відривом переміг найближчих конкурентів.

Новини по темі