«Дні Креативності в Україні» триватимуть упродовж усієї осені - з 15 вересня по 19 листопада - і пройдуть під гаслом Change Culture | Культура змін.

Ми живемо в епоху, коли минулі методи прийняття рішень більше не працюють.

Авторитарна культура управління - неефективна.

Традиційні підходи - не продають.

50+ спеціальностей, яким навчають у сучасних ВНЗ - не будуть затребуваними на ринку, а 25+ в найближчі роки зовсім перестануть існувати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві покажуть шедеври фестивалю Cannes Lions

«Дні Креативності в Україні» - майданчик для пошуку відповідей на виклики, які стоять перед нами.

Це найсміливіший захід для справжніх інтелектуалів. Кіно, шоу-бізнес, політика, громадянське суспільство, технології, стартапи, бізнес, громадські діячі та знаменитості - тут будуть порушені всі теми, де інновації та неординарність - це ключ до виживання.

Мета заходів, які пройдуть цього року в рамках «Днів Креативності» в Києві та інших містах України - об'єднати технології та творчість, продемонструвати невичерпні можливості креативних індустрій, надихнути професіоналів, мотивувати молоде покоління до прагнення творити і головне - надати прискорення позитивним змінам у нашому суспільстві.

У рамках «Днів Креативності» цього року пройдуть наступні заходи:

- «Тиждень Шедеврів» - креативні кейси та рекламні ролики в мережі кінотеатрів MULTIPLEX по всій Україні - з 11 по 18 жовтня.

- Конкурси молодих креаторів EUROBEST Young Creatives Competition і Young Lions Competition пройдуть у жовтні. За результатами відбіркових конкурсів визначаться кращі команди, які отримають шанс представити Україну 28-30 листопада на престижному європейському конкурсі в Лондоні або на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions влітку 2018 в Каннах.

- Серія освітніх майстер-класів і воркшопів у найкращих креативних просторах Києва.

- Профільні заходи партнерів Представництва Cannes Lions в Україні.

- II-й Форум Креативних Індустрій, який відбудеться 18-19 листопада в Києві, у НСК «Олімпійський».

- «Битва агенцій» - найпрозоріший креативний тендер у країні - 18 листопада на Головній сцені Форуму в НСК «Олімпійський».

- А також запальні вечірки і нетворкінг-вечори в секретних місцях столиці.

Організатор заходу - офіційне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions і Reklamaster.com. За підтримки Media Resource Management, мережі кінотеатрів MULTIPLEX, оператора зовнішньої реклами «Прайм Груп», сайту пошуку можливостей rabota.ua, радіохолдінг «ТАВР Медіа», креативний простір Creative Quarter. Генеральний медіа-партнер «1+1 Медіа».

Приєднуйтесь! Деталі на сайті creativitydays.in.ua і сторінках у соціальних мережах. Стежте за оновленнями на reklamaster.com.