Титри до проекту Діти перемоги увійшли в ТОП-10 найпопулярніших за версією PromaxBDA

Титри до проекту Діти перемоги увійшли в ТОП-10 найпопулярніших за версією PromaxBDA
1plus1.ua

Кількість відзнак роботи команди маркетингу 1+1 медіа продовжує зростати

Поділитися:

Титри до проекту «Діти перемоги», які команда 1+1 design департаменту маркетингу 1+1 медіа розробила для документального фільму Світлани Усенко, увійшли в рейтинг «Top 10 Main Titles of 2017» за версією PromaxBDA та відзначені одними з найпопулярніших.

«Дуже приємно, що титри до стрічки «Діти перемоги» обрані, як ті, що не тільки задають тон емоційного сприйняття для фільму, а й оцінюються самостійною творчою роботою за ідею та її втілення. Потрапити в десятку рейтингу PromaxBDA є важливою відзнакою для нашої групи», − коментує Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу 1+1 медіа.

Разом з 1+1 медіа в ТОП-10 найпопулярніших у 2017 році PromaxBDA потрапили роботи розроблені відомими в світі Disney Channel для «Andi Mack», FX для «Feud: Bette and Joan», AMC для «The Son», Imaginary Forces для «Anne», Fox для «Shots Fired», Sequence для «Jules Unlimited», HBO для «Real Time with Bill Maher». Також до переліку увійшли титри до серіалів «Втеча з в'язниці» та «Американські боги».

Нагадаємо, у відкриваючих титрах на початку фільму «Діти перемоги» кожна дитина крейдою малює картину. Але малюнки являють собою дещо більше, ніж просто зображення: вони демонструють щось дороге з того, що діти втратили під час військових дій.  Стрічка присвячена найдраматичнішим сторінкам української історії. Автор фільму Світлана Усенко зібрала історії шести героїв з різних куточків України, які будучи дітьми стали свідками масштабної трагедії з 1939 по 1945 рік, опинившись в епіцентрі війни. Телеканал «1+1» показав її до Дня пам’яті та примирення, 8 травня.