«Скоро про нашу скалецьку воду дізнається вся Україна!» – учасник Громади на мільйон
Дізнавайтеся про особливий продукт.
У минулому випуску «Громада на мільйон» боротьбу за головний приз припинила Скала-Подільська об’єднана громада. Але голова громади Віктор Мирончук переконаний, що вони аж ніяк не програли, а навпаки – засвоїли для себе дуже важливий урок.
«Ми зрозуміли, що здатні об’єднуватися, усвідомили, хто ми є, куди йдемо та впевнені, що варті більшого», – поділився голова громади. «Ми намагалися бути собою, хотіли показати привабливість нашої маленької батьківщини. Сподіваємося, що після телепроекту у Скалу прийдуть туристи та інвестори».
Яка ж доля унікального продукту, який усі громади мали можливість представити на ярмарку у Києві на розсуд вибагливого столичного покупця? Скала-Подільська громада привезла джерельну мінеральну воду, і переконана – її продукт був найкращим. «Скажу як є: наш продукт був одним з найкращих. Витрати на виробництво були найменші, а ринок збуту – найбільший. Ми ще не сказали останнього слова. Наша скалецька вода, однозназно, має майбутнє. Вже є, якщо не готовий бренд, то напівбренд. Свої помилки ми зрозуміли. Про нашу воду дізнається вся Україна!», – запевняє Віктор Мирончук.
За словами голови громади, участь у реаліті згуртувала людей, виконання завдань дозволили подивитися на себе збоку, і вони готові до нових викликів. «Я переконаний, що ми все зробили правильно. Якщо будуть ще такі програми – обов’язково будемо брати в них участь», – запевняє він.