1+1 медіа починає пошук ідей та запускає The Next Big Thing. Generation

1+1 медіа починає пошук ідей та запускає The Next Big Thing. Generation

Одразу дві ідеї буде реалізовано.

Поділитися:

24 травня 1+1 медіа оголосила подробиці оновленого проекту групи - пітчингу ідей The Next Big Thing. До конкурсу подаватимуться ідеї у двох номінаціях: серіали та веб-формати. Прийом робіт розпочнеться вже 29 травня.

Концепція оновленого The Next Big Thing – Generation. Формуючи її, 1+1 медіа розглянула вплив теорії поколінь XYZ на створення та сприймання контенту людьми. Оскільки, X любить контент з фокусом на лірику, душевність та гумор, для них організатори створили номінацію «X-серіали», у якій шукатимуться ідеї форматних історій необмеженого жанру.

Покоління Z орієнтується на все нове і технологічне. Тому друга номінація «Z-веб-формати» прийматиме ідеї YouTube-каналів та серіалів для Instagram, тривалістю рівно 1 хвилину.

Покоління Y, перебуваючи на перетині контентних вподобань, готове сприймати те, що до смаку X та Z, тому подані ідеї в категоріях «X-серіали» та «Z-веб-формати» будуть релевантними для Y-людей.

Призові місця визначатимуться у обох номінаціях. Володарі перших місць отримають реалізацію ідеї. Друге місце у номінації «X-серіали» - це просування і підтримка формату серіалу на міжнародному ринку із метою продажу. Друге місце у номінації «Z-веб-формати» - повний консалтинг ідеї від команди 1+1 Digital. Володарі третіх місць отримають безкоштовне навчання  у Вища школа Media & Production за обраним напрямком.

«Ми маємо приклади успішно реалізованих ідей наших попередніх пітчингів. Це шоу «Одруження наосліп» та серіал «Шанс на кохання». У 2018 було прийнято рішення продовжити проект. Цьогорічний пошук ідей веб-форматів та серіалів дозволить нам точно зрозуміти, який контент цікавить різні покоління, та створити саме той продукт, що стане до смаку глядачеві. Тому ми закликаємо українців не мовчати про свої ідеї та ділитися ними з нами. Гарантую, що їх почують», - розповідає Олександр Ткаченко, генеральний директор 1+1 медіа.

Склад журі буде окремим для кожної із номінацій. Головою категорії «X-серіали» стала Олена Єремєєва, в.о. головного продюсера фільмів і серіалів каналу 1+1, а «Z-веб-формати» - Анна Ткаченко, директор діджитал напрямку 1+1 медіа. Зі складом журі у кожній із номінацій можна ознайомитись на сайті.

Відбір фіналістів проходитиме у три етапи. На основі голосів журі та глядацького онлайн-голосування буде обрано ТОП-20, співвідношення 70% на 30% відповідно. На другому етапі півфіналістам буде запропоновано деталізувати свою ідею, надіславши сценарій від 2 до 5 серій/випусків. Після чого журі визначить ТОП-10, які вже на фіналі особисто захищатимуть свою ідею. Саме серед них журі визначить переможців – 1, 2 та 3 місця у кожній із номінацій.

Брати участь у пітчингу мають можливість усі охочі, які досягли 18 років. Починаючи від 29 травня і протягом майже двох місяців, автори зможуть подати власну ідею за допомогою сайту проекту.

 

 

Новини по темі