«Здалося, що це нудна лірика»: Андрій Парфенов розповів історію створення одного з найуспішніших треків Анни Трінчер, який нікому не подобався

Сонграйтер численних хітів українських зірок Андрій Парфенов поділився історією, як ризикований вибір пісні став одним з найуспішніших релізів співачки Анни Трінчер.
Український сонграйтер Андрій Парфенов розкрив несподівану історію створення одного з найуспішніших треків Анни Трінчер — пісні Бар за баром. У свіжому інтерв’ю УНІАН музикант зізнався, що спочатку композицію відхилили майже всі зірки, яким її пропонували.
«Коли я написав цю пісню, ми з командою запропонували її багатьом артистам. Більшість відповіли, що вона неперспективна, не формат, або уявляли її виключно в чоловічому виконанні. Один із артистів взагалі сказав, що просто прослухав кілька секунд і вимкнув — йому здалося, що це чергова нудна лірика», — поділився Парфенов.
Попри численні відмови, співачка Анна Трінчер та її продюсер Денис Буданцев повірили у потенціал треку.
«Аня та її продюсер побачили в ній потенціал, придбали й випустили. В результаті — це став один із найуспішніших її релізів за кількістю стрімів», — зазначив автор.
Окрім Анни Трінчер, автор працював із LOBODA (зокрема, над хітом Інстинкт, що очолив чарти Apple Music), гуртом MOLODI (пісня my sea — друга на нацвідборі на Євробачення), MONATIK, Michelle Andrade, Наталею Могилевською та багатьма іншими.
Сонграйтер поділився досвідом роботи з українськими зірками. За його словами, найбільш комфортна співпраця відбувається саме з топовими артистами. Вони чітко знають, чого хочуть, мають сформований стиль і аудиторію, що значно полегшує завдання. Водночас найскладнішими він вважає замовлення від початківців, які ще не визначилися зі своїм образом.
«Бувають випадки, коли, здавалося б, просте замовлення перетворюється на моральний деструктив — наприклад, якщо замовник — молодий блогер із першою хвилею популярності та непростим характером», — пояснює Парфенов.