«Їхня наполегливість — джерело нашого натхнення та віри в майбутнє»: Андрій Шевченко здійснив мрію дітей героїв
![Андрій Шевченко поспілкувався з дітьми героїв в межах проєкту Здійсни мрію Андрій Шевченко поспілкувався з дітьми героїв в межах проєкту Здійсни мрію](https://images.1plus1.ua/uploads/001/405/672/b2e4c41c622cb4d1c04b641a8b1238d8_665x442.jpg)
У День святого Миколая президент Української асоціації футболу Андрій Шевченко зустрівся з дітьми героїв, таким чином здійснивши одну з їхніх мрій.
До події долучились підопічні фондів Діти Героїв та Трибуна Героїв, які піклуються про дітей полеглих захисників, та соціального проєкту Здійсни мрію від 1+1 media.
Юні вболівальники мали унікальну можливість особисто поспілкуватися з Андрієм Шевченком, поставити своє запитання легенді футболу, зробити з ним пам'ятне фото та отримати тематичні подарунки від асоціації футболу.
«Сьогодні, у День святого Миколая, до нас у Будинок футболу завітали діти, і ми хотіли організувати для них справжнє свято — познайомитись, поспілкуватись та подарувати тематичні сюрпризи. Було дуже приємно бачити їхні усмішки. Сподіваюся, їм сподобалося», — зазначив Андрій.
Крім того, на зустрічі був присутній ще один мрійник — Олександр Семьонов, учень ДУ Школа Супергероїв, тато якого проходить службу в Національній гвардії України. Хлопчик наразі лікується в Охматдит, але попри все мріє стати видатним футболістом, адже є гравцем клубу Uptown. Найбільше його бажання — одужати й повернутися до тренувань.
«Мені радісно, що діти цікавляться футболом і у такому юному віці вже так багато знають про український футбол, його історію та наших гравців. Я вірю, що в Україні вже зростає футболіст, який здобуде Золотий м’яч. Це, без перебільшення, одна з важливих цілей для нашої футбольної спільноти. Попри війну у нас є багато талановитої молоді. Їхня пристрасть і наполегливість — джерело нашого натхнення та віри в майбутнє», — додав Андрій Шевченко.
Нагадаємо, в грудні 2023 року 1+1 media перезапустила соціальний проєкт Здійсни мрію, прагнучи розповідати про дітей, які наближають нашу перемогу та допомагати малечі, в якої повномасштабна війна відібрала право на дитинство. За цей час команда ініціативи реалізувала низку мрій дітей захисників.
До того ж 6 грудня перший рекламний блок у вечірньому праймі на 1+1 Україна, традиційно, став благодійним. Всі кошти, отримані від рекламодавців за цей період, 1+1 media в колаборації з БФ Liberty Ukraine спрямує на втілення матеріальних бажань дітей, які втратили одного або обох батьків унаслідок війни.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Малювали та готували святкові страви: ведучі 1+1 media відвідали учнів Школи Супергероїв з нагоди Дня Святого Миколая