Головний герой "Корпорації монстрів" розмовляє голосом Януковича

Головний герой "Корпорації монстрів" розмовляє голосом Януковича

Видання "КП в Украине" вирішило познайомити своїх читачів ближче з людьми, який називають бренд-войси. 

Поділитися:

Кожен день у телеефірі ми чуємо знайомі і вже майже рідні голоси, які звуть телеглядачів подивитися кіно, шоу або ж розповідають найсвіжіші новини з життя каналу. Видання "КП в Украине" вирішило ближче познайомити своїх читачів з людьми, яких називають бренд-войси. Серед таких – голос каналу "1+1" Євген Сінчуков.

Він закінчив естрадно-циркове училище (за фахом він - артист естради, артист розмовного жанру), але оскільки диплом отримав у той час, коли естрада радянського формату вже розвалилася, а нова тільки створювалася, то на цьому терені себе не знайшов і пішов працювати на ТБ. З 2009-го став голосом "1+1". Крім промороликів каналу, Євген також озвучує закадрові моменти в програмі "Інспектор Фреймут", рекламу, знімається в кіно та займається дубляжем фільмів для кінотеатрів.

"До речі, на каналі я озвучую не все, - розповідає Синчуков "КП в Украине". - Мій голос більше розрахований на чоловічу та жіночу аудиторію від 30 і старше, а наш другий голос - Серьожа Могилевський - уже на молодіжні напрямки. А ось в дубляжі найчастіше озвучую афроамериканців. Офіційно я закріплений за актором Лоуренсом Фішберном (відомий за роллю Морфеуса в трилогії "Матриця". - Авт.). Наприклад, у мультфільмах "Корпорація монстрів" і "Університет монстрів" озвучував великого пухнастого Саллі, у "Казковій Русі" - Януковича. Зараз знімаюся в серіалі. У мене, щоправда, там епізодична роль, але мені це дуже подобається".

Сінчуков зізнається: для того, щоб у 30 секунд вмістити шматок життя, ти повинен сам трошки пізнати в житті й розуміти якісь важливі речі.

"В озвучці є лише 6 важелів: вище-нижче, тихіше-голосніше, повільніше-швидше. Завдяки ним і досягається динаміка та інтонаційна краса матеріалу. Але іноді виходжу зі студії мокрий, - каже Євген. - Найчастіше ми спочатку робимо чорновий анонс, потім самі дивимося, аналізуємо, що правильно, що ні, де відкоригувати, що прибрати, щоб зробити смачний промопродукт для каналу. Я, наприклад, люблю озвучувати під музику. Музика відразу дає якийсь певний настрій, необхідний для промо".


У звичайному житті за голосом його не впізнають.

"В житті я не розмовляю як диктор. У житті все простіше. А коли ми робимо промо, то в голос треба вкласти побільше поважності, подати ідею, привернути увагу, і тут долучаються зовсім інші тембральні забарвлення".