Медіаресурси 1+1 media є лідерами у своїх сегментах за результатами опитування USAID-Internews щодо споживання медіа

Медіаресурси 1+1 media є лідерами у своїх сегментах за результатами опитування USAID-Internews щодо споживання медіа

Згідно з даними дослідження «Українські медіа, ставлення та довіра у 2022 р».

Поділитися:

Повномасштабне вторгнення рф спровокувало безліч змін у всьому цивілізованому світі. Зокрема, значно змінило звичні моделі споживання інформації українцями. Смартфони стали основними пристроями для отримання контенту, а соціальні мережі – найбільш використовуваним джерелом інформації. До того ж простежується зростання довіри до інтернет-сайтів - як загальнонаціональних, так і регіональних, а також до національного ТБ.

Так, згідно з даними дослідження «Українські медіа, ставлення та довіра у 2022 р», що виконано InMind на замовлення міжнародної організації Internews в листопаді, для 82% респондентів смартфон – основний пристрій, за допомогою якого вони дізнаються про ключові події. До того ж 74% опитаних споживають інформацію із соціальних мереж.  

Враховуючи динамічність подій та потребу українців в оперативному отриманні інформації, цьогоріч простежується триразове зростання споживання новин у Telegram. Окрім цього, респонденти найчастіше обирають месенджер для особистої комунікації. Так, інформаційні ресурси групи 1+1 media – УНІАН.net та ТСН.ua перебувають у ТОП-3 новинних Telegram-каналів (УНІАН-новини України – 12%, а ТСН новини – 7% відповідно). Крім цього, сторінки ТСН у Facebook та YouTube також входять до ТОПу  найпоширеніших джерел новин для  українців. Серед загальнонаціональних YouTube-каналів, ТСН втримує впевнене лідерство з відривом від найближчого конкурента майже вдвічі. 

Між іншим, в українців формується гостра потреба знати ключові події, що відбуваються саме у їхньому регіоні чи рідному місті. Завдяки цьому зростає споживання новин на регіональному телебаченні, інтернет-сайтах, радіостанціях та друкованих ЗМІ. 

До того ж спостерігається значущий приріст рівня довіри до новин в інтернет-медіа та ТБ щодо двох попередніх років – 2020-2021. А також все більше споживачів новин звертають увагу на джерела інформації, а це – 39% респондентів. Така зміна поведінки пояснюється великою кількістю фейків і маніпуляцій, які використовує агресор для боротьби на інформаційному фронті. російські «вкиди» посилюють потребу в отриманні інформації від надійних джерел, що викликають довіру. Лідерами в загальнонаціональному новинному ефірі є канали 1+1, ICTV, Інтер та СТБ. Водночас, 1+1 має найбільший % серед респондентів відносно телеканалів, які вони дивляться найчастіше, – 62%. 

Що стосується загальнонаціонального телемарафону «Єдині новини», то, згідно з дослідженням, серед тих, хто використовує телебачення для споживання новин, майже усі знають про телемарафон та переглядають його регулярно. Більше 60% глядачів телемарафону дивляться його щодня, ще майже 30 % – щотижня.

Згідно з даними, представленими за результатами опитування USAID-Internews щодо споживання медіа, респонденти найчастіше відвідують сайти 1+1 media. Зокрема, ТСН.ua є лідером новинних інтернет-

Новини по темі