Наталя Островська, Юрій Горбунов та інші: ведучі 1+1 Україна та ТСН долучилися до GET Business Festival 2025
18 листопада ділове медіа Delo.ua та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ зібрали близько 1500 підприємців, інвесторів та топменеджерів на GET Business Festival 2025.
На трьох сценах одночасно тривали дискусії та воркшопи: понад 100 спікерів говорили про ведення бізнесу в умовах нестабільності, цифрову трансформацію, масштабування виробництва та партнерства.
Цьогоріч фестиваль був присвячений 20-річчю Delo.ua — історії зростання та перемог разом з українським бізнесом. Головну сцену вже традиційно модерував ведучий 1+1 Україна, кінопродюсер Юрій Горбунов.
Головна сцена фестивалю
Головну сцену фестивалю відкрила панель Бізнес трансформується за участі Ігоря Смілянського (Укрпошта), Олександра Водовіза (Група Метінвест), І. Смілянського (Укрпошта), О. Водовіза (Група Метінвест), І. Кабузенка (Ward Howell Ukraine), Ю. Плієвої (Apple Consulting®) та Т. Смірнової (Ekonomika+).
Топменеджер Групи Метінвест розповів про ризики та можливості для українського бізнесу у ЄС. Головне побажання виданню delo.ua у майбутньому дав Ігор Смілянський :
«Нехай перед редакцією постає лише питання, який саме успіх бізнесу висвітлювати на шпальтах».
Податки, фінанси та Велика відбудова
Експертна розмова з Д. Гетманцевим (Комітет ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики) торкнулася пріоритетів податкової та фінансової політики в умовах війни та відновлення.
Є. Глібовицький (Інститут фронтиру) окреслив ключові суспільні трансформації, що формують майбутнє України.
Під час панелі Велика відбудова С. Сухомлин (Держагентство відновлення та розвитку інфраструктури України), О. Шуляк (голова комітету ВР з питань державної влади та містобудування, голова партії Слуга народу), А. Амелін (Український інститут майбутнього) за модерації Наталії Островської (ТСН) говорили про стратегії відновлення країни та роль бізнесу в цьому процесі.
Андрій Васильєв (OLX e-com Європа) поділився аналітикою щодо розвитку циркулярної економіки:
«Циркулярна економіка набирає обертів в Європі, бо вона більш доступна і здатна забезпечити сталий розвиток через 2 та 3 життя продуктів».
У межах дискусії 482: зроблено в Україні К. Загорій (Дарниця, Zagoriy Foundation), Є. Синельников (режисер-постановник, телеведучий), Т. Козонов (Foundation Coffee Roasters), Б. Точка (MOVA Brewing Co), М. Авдєєва (Арсенал Страхування) та Т. Шерман (Academy DTEK) представили кейси українських виробництв, які вистояли в найскладніші часи й продовжують зростати як на внутрішньому ринку, так і за кордоном.
«Якщо ви бачите когось на ринку, хто дійсно сильний, він має бути з вами. Інакше він посилить когось іншого», — наголосила Загорій.
Практичний гайд для МСБ та співпраця з ритейлом
Панель Практичний гайд для МСБ за участі О. Кия (ПриватБанк), Д. Іванченко (NOVUS), М. Безрука (Аврора), Д. Танька (ЕПІЦЕНТР К) показала на реальних кейсах, як малому та середньому бізнесу вибудовувати співпрацю з національними ритейлерами та знаходити можливості для зростання у великих мережах.
Іванченко підкреслила:
«На сьогоднішній день локальний виробник є стратегічним партнером стійкості країни».
Натомість Безрук закликав підприємців уважно придивитися до асортименту великих мереж:
«Подивіться, що продається на полицях у великих ритейлерів. Якщо ці товари ще не виробляються в Україні, ви можете зайняти конкурентну нішу».
Представник Приватбанку додав:
«Ми мріємо про партнерів з малого бізнесу, тому шукаємо такі рішення, щоб наші клієнти з МСБ могли швидко зайти у партнерство з великим бізнесом, маючи некредитні активи».
Гроші і можливості
У межах дискусії Гроші і можливості — точка перетину Україна спікери А. Масло (INVESTUDIO), Р. Магомедов (Нацкомісія з цінних паперів), Г. Шувалова (Horizon Capital), О. Чорний (Zeminvest) за модерації М. Пацана (Learn to Earn Global) говорили про готовність великого бізнесу відкривати приватним інвесторам галузі з високим інвестиційним потенціалом — від нерухомості та землі до енергетики, а також про нові моделі інвестування.
Підприємницькі фінанси: практика воєнного часу
Дискусія Підприємницькі фінанси: практика воєнного часу була присвячена взаємодії бізнесу та банків у складних умовах. Модератор А. Дубас (Асоціація українських банків) разом зі спікерами О. Шпиркою (Райффайзен Банк), Ю. Жулановою (Ощадбанк), О. Поляком (ТАСКОМБАНК) та Я. Шумуновою (Sense Bank) обговорили адаптацію до воєнних ризиків і нові вимоги фінансового моніторингу.
«Якщо фінансовий моніторинг до вас прийшов, перше, що важливо, — це швидкість. Ви маєте чесно і швидко відповісти на його запити», — підкреслила Шпирка.
Нові цінності праці
Модераторка О. Духніч (Інститут фронтиру) у панелі Люди, бізнес і реальність 2025 разом зі спікерами І. Пасечник (ALVIVA GROUP), Т. Ніколовою (благодійний фонд Життєлюб), Ю. Жовтяком (Державна служба зайнятості), С. Савицьким (KSE ProfTech) та О. Бабичем (ДІЛА) говорили про трансформацію цінностей праці, очікування молоді, нові моделі зайнятості, мотивацію та навчання, які формують сучасний ринок праці.
Фінансовий імунітет та Соціальна відповідальність під час війни
На сцені бізнес-розвитку О. Солодчук (Банк Кредит Дніпро) поділилася практичними порадами щодо фінансування МСБ:
«Щодня ми працюємо з потребами малого бізнесу та знаємо, як побудувати фінансовий імунітет, що витримає будь-які виклики».
Панельна дискусія Соціальна відповідальність під час війни: нові сенси і підходи висвітлила трансформацію ролі компаній у підтримці людей і громад. Модераторка О. Рудюк (American University Kyiv) разом зі спікерами Я. Гончаренко (Starlight Media), А. Шуваловим (Благодійний фонд Сергія Притули) та А. Джагарян (L’Oréal Україна) обговорили, як бізнеси поєднують комерційні цілі зі сталим соціальним впливом.
Гранти, кредити і навчання для підприємців
Панель Гранти, кредити і навчання для підприємців: як змінюється ландшафт можливостей у складі А. Севастюк (VisionFund Ukraine), І. Харченка (ГУРТ), Ю. Скічко (Алеф Строй), О. Грушецького (Офіс з розвитку підприємництва та експорту), Н. Зеленської (Київський міський центр зайнятості) та П. Мороза (МХП) показала, як змінюються пріоритети донорів і де бізнесу сьогодні шукати реальні можливості підтримки.
Третя сцена фестивалю була присвячена маркетинговим стратегіям і кейсам з підвищення ефективності маркетингу без великих бюджетів, покращення клієнтського досвіду та впровадження інновацій.
Зокрема, Віталій Варениця (1+1 media) підкреслив, що телебачення продовжує трансформуватися у мультиканальну цифрову платформу, і ця еволюція триває.
Учасники дискусії Диджитал-трансформація МСБ: від TikTok до ШІ-рішень — Д. Черкашина (HAVAS Red), В. Середа (Сенс), Є. Коченко (Flyer One Ventures), В. Толочина (MEGOGO), Д. Самолюк (Ми — Україна), В. Старомінський (SOCAR) та П. Майко (Хочу гратися) — окреслили актуальні інструменти цифрового зростання: від вибору ефективних каналів просування й автоматизації продажів до роботи з шортвідео, соцкомерцією, маркетплейсами та ШІ.
Сцени маркетингових стратегій та бізнес-розвитку модерували ведучі фестивалю: Ірина Прокоф’єва (ведуча 1+1 media, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень) та Наталі Солонік, ведуча проєкту Ближче до зірок на телеканалі ТЕТ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дивіться улюблені серіали на 1+1 Україна та вигравайте б'ютібокси від торговельної марки KSUU STORE - всі подробиці акції
