Олег Скрипка: я навмисно собі забороняю щось прогнозувати

Олег Скрипка: я навмисно собі забороняю щось прогнозувати

Зіркові тренери шоу "Голос країни" вже набрали у свої команди по чотирнадцять талановитих виконавців і поступово готують себе та своїх підопічних до вокальної дуелі, яку ще в першому сезоні проекту всі коучі назвали найскладнішим

Поділитися:

Зіркові тренери шоу "Голос країни" вже набрали у свої команди по чотирнадцять талановитих виконавців і поступово готують себе та своїх підопічних до вокальної дуелі, яку ще в першому сезоні проекту всі коучі назвали найскладнішим та найжорстокішим етапом. Про те, як формували дуети з учасників, за яким принципом підбирали для них репертуар та як будуть визначати переможця вокальної дуелі, розказав Олег Скрипка.

Ви вперше стали зірковим тренером шоу. Чи радилися з Вашими колегами, Олександром та Діаною, які вже мають досвід першого сезону?

Звичайно, я радився. Важливим було те, що між нами чотирма одразу створився дуже теплий клімат. Діана та Олександр дуже добре прийняли нас із Валерією, поділилися досвідом, розказали про найскладніші та найвідповідальніші моменти. І новачкам, мені та Валерії, вже було простіше. До речі, Арбєніна та Пономарьов нам зробили комплімент, зазначивши, що відбулась реновація тренерського складу, і це стало позитивним моментом. У нас дуже дружньо проходили "сліпі прослуховування". Ми тримали динаміку і приблизно розуміли, хто кого буде обирати, і не було гризні за кандидатів. Все було душевно. Ми навіть допомагали один одному: коли я відчував по голосу, що учасник буде класним саме для Діани, я їй підказував.

Хто буде Вашим помічником у роботі з учасниками на репетиціях перед баттлами, Вашою дрім-тім?

Мій помічник, моя права рука – Ані Лорак. Я їй подзвонив, і вона погодилася мені допомогти. Ми з нею консультували моїх підопічних напередодні репетицій тих номерів, які учасники готують на баттли. Ми підготували їх психологічно. Це була перша наша зустріч. Дуже добре, що є тренерська команда. Наприклад, в мене є досвід театрально-музичний, але я не маю вокально-педагогічної практики. Ані співає професійно і може порадити, підказати, правильно навчити учасників, а я можу дати поради стосовно сценічного руху, розказати, як впоратися з хвилюванням.

За яким принципом Ви формували дуети з учасників для баттлів?

Мої ідеї стосовно дуетів співпали з ідеями Костянтина Мєладзе. Спочатку ми розділили моїх артистів за стилем виконання. А потім, коли ми з ними почали зустрічатися, спілкуватися і пробувати щось співати по зазначеній схемі, вона в нас просто розвалилася. Спочатку ми хотіли поєднати виконавців стилю фольк, це було б логічно, але так не склалося, тому що голоси дуже різні і не пасували один до одного. І ми почали шукати нову схему. Зараз вона виглядає дуже дивно, експериментально, але коли артисти стають разом і співають в дуеті, вони дійсно підходять один одному. Я думаю, що це правильна схема. В ній важливі ще й технічні штуки, щоб, наприклад, обом артистам було зручно співати по висоті тону. Це найголовніше. Треба намагатись, щоб і пісня була виграшна, і в дуеті вигравав кожен артист. Це був основний критерій. За ним і обиралися пісні. Я задоволений тим, що ми маємо напередодні баттлів. Мені подобаються мої дуети.

У Вашій команді є такі учасники, до яких на "сліпому прослуховуванні" повернулися всі чотири тренери. У них більше шансів виграти у баттлі та пройти у прямі ефіри?

У моїй команді чотири тренери повернулися, коли співали Ілларія та Ігор Петров. Вони обидва дійсно сильні виконавці, але це ще нічого не означає для них на баттлах. І вони самі це усвідомлюють. Для них це лише психологічний бонус, і це вже залежить від людини, як вона цим бонусом скористається. Хтось може втратити його, а інший може використати позитивно. Це залежить від особистості вокалістів. Мої артисти – дуже гарні люди. Людський фактор серед моїх учасників дуже позитивний.

Перед баттлами вже є певні плани стосовно учасників Вашої команди, кого залишити, кого ні? Або всі рішення будете приймати виключно на вокальній дуелі?

Ясна річ, що людина так складена, що хоче все прогнозувати, робити передбачення. Але на шоу я це навмисно собі забороняю, тому що від цього залежить чистота експерименту. Навіть з точки зору етики і гуманізму, бо коли в тебе вже є якийсь план щодо вокалістів, ти попередньо учасника викидаєш у той момент, коли ще з ним працюєш. Це неправильно. Я кожному з учасників бажаю перемоги.

На баттлах чим буде зумовлений Ваш вибір на користь того чи іншого учасника? Якими будуть головні критерії відбору?

Я буду керуватися виключно виступом на баттлах. Параметр перший – тембр голосу, другий – манера, третій – це володіння голосом, динаміка, четвертий – сценічний рух, подача на сцені, вигляд, акторські штуки. Три перші позиції стосуються саме голосу, а четверта – того, як артист зможе себе подати.

Хто з учасників Вашої команди вже став для Вас знахідкою?

Серед моїх учасників банальних немає. І на баттлах буде змагання не артистів, а змагання саме напрямків музики. Є виконавці з широкими можливостями, а є з більш вузькими. Це стосується експериментів у музичних стилях. Коли пройдемо далі, коли почнуться прямі ефіри, то доведеться стрибати по стилях, і тут вже будуть вигравати виконавці, які зможуть себе змінити. На жаль, не всі мої вокалісти на це здатні. Експериментувати готовий кожен з них, тому що вони сміливі, але просто не в кожного є досвід. Мій підхід – це спиратися на власний досвід у всьому, а не експериментувати кардинально та революційно.