Ольга Фреймут навчила з першого погляду розпізнавати поганий ресторан

Ольга Фреймут навчила з першого погляду розпізнавати поганий ресторан

Ольга Фреймут стала зірковим кореспондентом "Комсомольської правди"

Поділитися:

3 вересня на "1+1" відбудеться прем'єра проекту "Інспектор Фреймут", у якому ведуча обстоюватиме права відвідувачів закладів громадського харчування. А поки шоу чекає на старт у ефірі, Ольга Фреймут дає поради українцям на посаді зіркового кореспондента "Комсомольської правди". Так, зірка поділилася власними спостереженнями з приводу того, як розпізнати поганий ресторан і покращити до себе ставлення персоналу закладу.

"Є чудовий спосіб на рівному місці підвищити якість обслуговування за конкретно взятим столиком - вашим. Прийшовши до ресторану, запитаєте - а чи є сьогодні власник? Якщо вам скажуть, що є, - познайомтеся з ним і зробіть комплімент його закладу, а якщо його не виявиться (що ймовірніше), то саме питання змусить офіціанта подумати, що власник - ваш друг. У обох випадках обслуговування вашого столика буде кращим!" - розповіла Ольга на kp.ua і перелічила ознаки поганого ресторану.

1. Порожній заклад

У такому місці їсти небезпечно. Тут обов'язково будуть заморожені продукти, а також можливе подання несвіжих страв. У зоні ризику дорогі морепродукти, риба і м'ясо. Також погана відвідуваність може бути обумовлена завищеними цінами.

2. Запах

Якщо в ресторані ви можете вгадати, що готують на кухні, це свідчить про несправні або невимиті витяжки. Ще один небезпечний запах - брудної ганчірки. Це значить, що столи, посуд, а іноді й підлогу протирають одним ганчір'ям. Також неприпустимі аромати штучних аерозолів, адже вони можуть зумовити алергію у вас або ваших дітей.

3. Склад страв

Персонал - від шеф-кухаря до офіціанта - повинен у подробицях знати, чим сьогодні годують гостя. Знати не тільки з чого складається страва, а й походження цих продуктів. Якщо офіціант не знає, що входить до складу вашого салату, - це вже тривожний дзвіночок. Одного разу офіціант настільки далеко зайшов у своїх фантазіях, що без тіні збентеження переконував мене, що кальмари в їхньому меню "свіжозловлені" з сусіднього озера.

4. Товсте меню

Кожна страва має готуватися з моменту її замовлення гостем. Коли супів і салатів в меню, як на весіллі, це свідчить про безлад у холодильниках і купу наварених заздалегідь страв.

5. Захаращений стіл

У деяких закладах стіл сервірують так, ніби прагнуть похизуватися усім приданим міщанки. Також погана ознака - синтетичні скатертини, серветки або макулатура на столі. Для мене ці рекламні матеріали під руками й перед особою - реальна перешкода в спілкуванні з співрозмовником. До того ж, це просто неестетично. До початку трапези на столі доречні тільки склянка для води, ніж і виделка. Серветки, викручені за методом рушників у турецькому готелі, раджу не чіпати. Уявіть, як ретельно офіціант витер об них руки, поки майстрував лебедя або крутив трубочку.

Дивіться проект "Інспектор Фреймут" з 3 вересня о 22:30 на "1+1".