Ольга Фреймут закликає фільтрувати новини

Ольга Фреймут закликає фільтрувати новини

Ольга Фреймут стала обличчям соціальної рекламної кампанії. І допоможе громадянам стати пильними у виборі новин      

Поділитися:
Logo Telegram Logo Facebook Logo Viber

Недавно стартувала актуальна інформаційна кампанія ГО "Телекритика" (за проектом MYMEDIA)  дотримання журналістами професійних стандартів. Обличчям кампанії обрано українську телеведучу Ольгу Фреймут

Журналісти мають завжди дотримуватися стандартів професії, а в умовах протистояння українських ЗМІ російській пропаганді дотримуватися журналістських стандартів украй важливо. Головна ідея кампанії ‒ порівняти медійний продукт із продуктом харчування. Споживачі відрізняють якісні продукти від прострочених і зіпсованих за запахом, кольором, консистенцією. Аналогію можна провести з програмами та публікаціями. "Телекритика" намагається підштовхнути споживача обирати інформаційні продукти за основними ознаками якості: відрізняти баланс думок і точність подачі інформації від джинси й пропаганди. Соціальна реклама "Новини – як вода" буде поширена на бордах і сіті-лайтах та в інтернет-мережі. У рамках компанії також заплановано трансляцію ролика на телеканалах групи "1+1 Медіа", на каналах "Перший національний" і "Hromadske.tv", на західноукраїнському  телеканалі "ZIK".

Ольга Фреймут наголосила на важливості просвітницької місії у цій соціальній кампанії: "Сьогодні маніпулювати людьми у стані болю легко. Горе забирає рішучість та раціональність. Коли за кордоном натрапляю на російські новини, я готова розбити телевізор. Вони дурять. Я гидую їхніми новинами як професіонал: у сюжетах зазвичай немає балансу, а є тільки одне сумнівне джерело, ніким не перевірене. Якось у Варшаві я випадково ввімкнула їхній Перший канал. Тоді жорстоко вбивали наших одеситів. Диктор голосом ді-джея нахвалював російський уряд. Насміхався з українців. Очевидна однобічність сюжетів, а голос ведучого, здавалося, от-от почне програму "концерт на замовлення"

Я навчалася в Лондоні, стажувалась і працювала на ВВС. Я знаю рецепт новин. Чесний журналіст не робить висновків за глядача, не вигадує фактів, він передає реальну інформацію та представляє різні думки! Деякі ЗМІ,  особливо російські, поводяться геть непрофесійно. Я прошу всіх зараз, українців і не українців:  уважно перевіряйте і читайте новини. Довіряйте тільки надійним джерелам! Не засмічуйте свого мозку, думайте про майбутнє! Право на достовірну інформацію – це одне з найважливіших прав кожної людини".

Ольгу Фреймут обрали обличчям кампанії, оскільки телеглядачі знають її як активного принципового борця за чесність і якість в обслуговуванні у закладах громадського харчування. І те, чим сьогодні нас годують засоби масової інформації, також потребує ревізії, перестороги, уважності. Масмедійний продукт може робити нас залежними, керованими та слабкими. Він отруює нашу реальність. Наталія Лігачова, шеф-редактор "Телекритики", підкреслює: "Триває масштабна інформаційна війна, розгорнута проти нас Росією. Сподіваюся, що улюблена телеведуча допоможе громадянам стати пильними та розбірливими у своєму ставленні до інформації, допоможе навчитися відрізняти правду від брехні".

Проект MYMEDIA створено за підтримки Міністерства закордонних справ Данії (DANIDA). Мета MYMEDIA ‒ розвиток та підтримка плюралістичного медійного середовища, просування ідеї створення суспільного мовлення та роботи журналістів за професійними журналістськими стандартами суспільного мовлення.

Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Приймаю