Ольга Фреймут закликає фільтрувати новини

Ольга Фреймут закликає фільтрувати новини

Ольга Фреймут стала обличчям соціальної рекламної кампанії. І допоможе громадянам стати пильними у виборі новин      

Поділитися:

Недавно стартувала актуальна інформаційна кампанія ГО "Телекритика" (за проектом MYMEDIA)  дотримання журналістами професійних стандартів. Обличчям кампанії обрано українську телеведучу Ольгу Фреймут

Журналісти мають завжди дотримуватися стандартів професії, а в умовах протистояння українських ЗМІ російській пропаганді дотримуватися журналістських стандартів украй важливо. Головна ідея кампанії ‒ порівняти медійний продукт із продуктом харчування. Споживачі відрізняють якісні продукти від прострочених і зіпсованих за запахом, кольором, консистенцією. Аналогію можна провести з програмами та публікаціями. "Телекритика" намагається підштовхнути споживача обирати інформаційні продукти за основними ознаками якості: відрізняти баланс думок і точність подачі інформації від джинси й пропаганди. Соціальна реклама "Новини – як вода" буде поширена на бордах і сіті-лайтах та в інтернет-мережі. У рамках компанії також заплановано трансляцію ролика на телеканалах групи "1+1 Медіа", на каналах "Перший національний" і "Hromadske.tv", на західноукраїнському  телеканалі "ZIK".

Ольга Фреймут наголосила на важливості просвітницької місії у цій соціальній кампанії: "Сьогодні маніпулювати людьми у стані болю легко. Горе забирає рішучість та раціональність. Коли за кордоном натрапляю на російські новини, я готова розбити телевізор. Вони дурять. Я гидую їхніми новинами як професіонал: у сюжетах зазвичай немає балансу, а є тільки одне сумнівне джерело, ніким не перевірене. Якось у Варшаві я випадково ввімкнула їхній Перший канал. Тоді жорстоко вбивали наших одеситів. Диктор голосом ді-джея нахвалював російський уряд. Насміхався з українців. Очевидна однобічність сюжетів, а голос ведучого, здавалося, от-от почне програму "концерт на замовлення"

Я навчалася в Лондоні, стажувалась і працювала на ВВС. Я знаю рецепт новин. Чесний журналіст не робить висновків за глядача, не вигадує фактів, він передає реальну інформацію та представляє різні думки! Деякі ЗМІ,  особливо російські, поводяться геть непрофесійно. Я прошу всіх зараз, українців і не українців:  уважно перевіряйте і читайте новини. Довіряйте тільки надійним джерелам! Не засмічуйте свого мозку, думайте про майбутнє! Право на достовірну інформацію – це одне з найважливіших прав кожної людини".

Ольгу Фреймут обрали обличчям кампанії, оскільки телеглядачі знають її як активного принципового борця за чесність і якість в обслуговуванні у закладах громадського харчування. І те, чим сьогодні нас годують засоби масової інформації, також потребує ревізії, перестороги, уважності. Масмедійний продукт може робити нас залежними, керованими та слабкими. Він отруює нашу реальність. Наталія Лігачова, шеф-редактор "Телекритики", підкреслює: "Триває масштабна інформаційна війна, розгорнута проти нас Росією. Сподіваюся, що улюблена телеведуча допоможе громадянам стати пильними та розбірливими у своєму ставленні до інформації, допоможе навчитися відрізняти правду від брехні".

Проект MYMEDIA створено за підтримки Міністерства закордонних справ Данії (DANIDA). Мета MYMEDIA ‒ розвиток та підтримка плюралістичного медійного середовища, просування ідеї створення суспільного мовлення та роботи журналістів за професійними журналістськими стандартами суспільного мовлення.