UA RU

Приєднуйся до доброчинної акції в День Святого Миколая

Акція є виявом корпоративної соціальної відповідальності каналу 1+1.

Доброчинна акція до Дня Святого Миколая, започаткована минулого року, стала щорічною. У період прайм-тайму 19 грудня, о 19:45, всі кошти, отримані від транслювання реклами на телеканалі 1+1, буде передано на допомогу Національній дитячій лікарні "ОХМАТДИТ". Минулого року було зібрано 154 тис. гривень і на них придбано центрифугу для приготування компонентів донорської крові, яка рятує сотню дітей щодня.

Ведучі 1+1 закликають своїх глядачів приєднатися до акції, стати доброчинцем і подарувати маленьким мрійникам разом із Святим Миколаєм чудо зцілення. Допомогти діткам так легко, достатньо лише переглянути рекламу о 19:45 на телеканалі 1+1.

"Подаруй диво маленьким мрійникам. Торік, на День Святого Миколая, ми зібрали 154 тисячі гривень на обладнання для дитячої лікарні "ОХМАТДИТ", - каже ведуча  Алла Мазур ("ТСН. Тиждень").

"19 грудня всі кошти від перегляду реклами о 19:45 знову підуть на доброчинність", - повідомляє Наталя Мосейчук (ТСН).

"Приєднуйся просто переглядаючи рекламу на 1+1. І ще більше дітей відчують любов і турботу", наголошують ведучі ТСН Лідія Таран та "Сніданку з 1+1" Руслан Сенічкін

"Творити добро легко", - підсумовує  Алла Мазур ("ТСН. Тиждень").

Акція є виявом корпоративної соціальної відповідальності каналу 1+1.

Довідка: 1+1 медіа – перша соціально-відповідальна медіа-група, що затвердила комплексну Стратегію корпоративної соціальної відповідальності на рівні загального плану розвитку групи. Стратегія – це п'ять основних напрямів: охорона довкілля, пропаганда здорового способу життя, сприяння розв'язанню гострих соціальних проблем (КСВ каналів), відповідальність перед працівниками та повага до авторських прав.

 

Новини по темі
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Приймаю