Сенічкін і Гордєєв закликали чоловіків дбати про здоров'я своїх коханих жінок
Ведучі "1+1" закликали українських чоловіків згуртуватися у боротьбі з раком грудей.
Ведучі "1+1" Руслан Сенічкін і Єгор Гордєєв закликали українських чоловіків згуртуватися у боротьбі з раком грудей.
Руслан та Єгор упевнені: важливо особисто підтримати своїх рідних і коханих жінок під час візиту до лікаря-мамолога. Якщо дружина чи мама хвилюються і не хочуть іти до лікаря, турботливий чоловік має лагідно пояснити, наскільки важливо берегти своє здоров'я, та взяти й піти до лікаря разом з ними.
Сенічкін і Гордєєв стали обличчями соціально-інформаційної акції "Чоловіки проти раку грудей". Вони взяли участь в автомобільній фотосесії і закликали всіх чоловіків скинути швидкість у наш стрімкий час та подбати про здоров'я своїх найближчих жінок, а саме переконати їх сходити (або й самим їх звозити) до лікаря-мамолога, щоби запобігти хворобі.
Медики б'ють на сполох – дедалі менше жінок ходять на огляд до мамологів, а без цього виявити рак грудей на ранніх стадіях, коли лікування на 100% успішне, практично неможливо.
Єгор Гордєєв після зйомки сказав, що обов'язково запитає маму, коли вона востаннє була у мамолога. Ведучий також зізнався, що раніше зустрічався з дівчиною, у родині якої було заведено раз на півроку проходити всі медичні обстеження, - Єгор вважає це гарним прикладом.
"Сподіваюся, що ми привернемо увагу до проблеми, і кожен чоловік візьме за руку свою дружину, дівчину, матір, бабусю і поведе її в лікарню на регулярне обстеження", - каже Єгор.
А Руслан Сенічкін вважає, що ніякі подарунки не замінять справжньої турботи, а турбота №1 – спільний похід до лікаря.
"Почуття до рідної людини найкраще доводити вчинками, а саме турбуватися про здоров'я своєї другої половинки", - ділиться Руслан.
Через ситуацію, яка склалася у країні, жінки стали втричі рідше відвідують мамолога. А це означає, що через кілька років можливий спалах задавнених форм раку грудей. Сьогодні як ніколи важливо наголосити на необхідності регулярних обстежень у мамолога.
Організатори акції розраховують: якщо кожен чоловік, який побачить цей проект, спитає своїх близьких жінок: "Дорогі мої, а коли ви востаннє були у мамолога?", то багато що може змінитися.
Головний інформаційний партнер проекту – журнал "АвтоМир".
Про проблему. Рак молочної залози – найпоширеніша жіноча онкопатологія. За останні 40 років захворюваність на РМЗ зросла втричі. Щогодини двом жінкам в Україні діагностують рак молочної залози, щогодини одна жінка помирає. Загалом це захворювання щорічно забирає життя понад 7 тисяч жінок в Україні. Одна з головних причин високої смертності – пізнє звернення до лікарів, хоча ця хвороба вже давно не є вироком: при виявленні пухлини на першій стадії виживання становить майже 100%, при другій – до 90%. Але що пізніше, то відсоток нижчий. Тому лікарі й рекомендують усім жінкам після 40 років обов'язково раз на рік робити мамографію, молодшим жінкам – УЗД.