Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Велетенські знижки, або скільки можна зекономити в Чорну п’ятницю на Rozetka

реклама
Великі розпродажі четвертої п’ятниці листопада дуже швидко з-заокеанської забаганки перетворилися на звичну та очікувану подію для багатьох українських родин. Цього року Black Friday випадає на 23 листопада.

Black Friday – традиція, що допомагає економити.

Насправді, щороку людство, роблячи покупки Чорної п’ятниці, витрачає приблизно 50-60 мільярдів доларів США. Ця цифра порівнювана з річним бюджетом такої країна, як Україна. Усі продавці прагнуть цього дня продати якомога більше товару, і саме за рахунок обсягів продажу, а не завдяки вартості, отримати прибутки. Тому ціни можуть бути справді трохи більші за собівартість товару. Цікавий факт - Чорної п’ятниці найбільше купують електроніку, гаджети та побутову техніку. На їхню долю випадає майже 60% від усіх товарів, що зазвичай продаються цього дня.

А чому ж такий радісний день називають «чорним»

Історія Чорної п’ятниці доволі цікава. Існує, як мінімум, дві версії походження цієї назви. Вважається, що термін Чорна п’ятниця виник 67 років тому. Принаймні саме 1951 року американські журналісти помітили, що після Дня Подяки в багатьох американських родинах беруть на роботах відгули або невеличкі відпустки, аби присвятити кілька днів покупкам до різдва, адже в крамницях в цей час зазвичай вже починалися різдвяні знижки. Через це на дорогах великих мегаполісів виникали божевільні затори. Подейкують, що саме поліціянти з Філадельфії першими стали називати цей день Чорною п’ятницею. Але існує і більш проста версія. Справа в тім, що в Сполучених Штатах Америки бухгалтери для позначення видатків у своїх звітах використовують червоний колір, а для прибутків – чорний. Ось так і вийшло, що в день максимально великих прибутків фінансові звіти були переважно чорного кольору.

Специфіка Black Friday в Україні.

Через те, що до України традиція Чорної п’ятниці дійшла порівняно пізно, у нас склалися певні особливості шопінга цього дня. Найбільша кількість покупок у цей час здійснюється онлайн. Можливо тому, що звичайні магазини недостатньо долучаються до масового розпродажу. А можливо, тому, що українцям не дуже кортить штовхатись у чергах. До речі, найбільша черга в день Чорної п’ятниці була зафіксована в одному з магазинів Нью-Йорка. Вона налічувала 15 000 осіб.

Як отримати знижку в інтернет-магазині «Розетка»

Чорна п’ятниця на Розетці стартує опівночі 23 листопада. Цього дня ціни на сайті не будуть змінюватися – акційні ціни будуть доступні за допомогою спеціального промокоду, який Розетка надішле покупцям напередодні. Щоб отримати промокод, зайдіть на спеціальну сторінку, яка розповість, що таке Чорна п’ятниця на Розетці, та лишіть там свою електронну адресу.

2018-11-07
Новини
Новини