«Різдвяна історія з Тіною Кароль» і «Спільна мова» потрапили у шорт-лист престижного міжнародного конкурсу
Днями премія PITCH&PLAY від CEETV оприлюднила результати цьогорічного конкурсу.
Днями премія PITCH&PLAY від CEETV оприлюднила результати цьогорічного конкурсу. Серед 10-ки фіналістів – два формати власної розробки 1+1 Продакшн: «Спільна мова» та «Різдвяна історія з Тіною Кароль». Трійка фіналістів, котрих буде визначено у найближчий час, особисто захистять свої роботи 29 червня в рамках NATPE Будапешт 2016.
«Нам важливо бути почутими на зовнішньому ринку. Наша мрія – створювати контент, який змінює уявлення людей про світ і про себе. Ми йдемо до цього, і кожен, навіть маленький крок, має ключове значення для нас і наших однодумців» - коментує Вікторія Лєзіна, генеральний продюсер 1+1 Продакшн.
Нагадаємо, що «Спільна мова» - оригінальний нон скріптед формат «емотеймент», де спікери своїм прикладом спонукають людей до змін. 1+1 Продакшн створили формат для просування вивчення англійської та інших іноземних мов серед українців на прикладі різних людей, що не є носіями мови.
«Спільна мова» - це іміджевий формат, що має освітню та соціальну місію. На телеканалі «1+1» проект передував показам серіалів та фільмів мовою оригіналу – англійською, італійською, французькою, іспанською, польською та іншими. У 60-секундних кліпах проблема розглядається з двох позицій: глибокої та серйозної зі сторони дорослого, та легкої і безпосередньої – з боку дитини. У проекті взяли участь як відомі українці, лідери думок, так і прості люди, які руйнують стереотипи в питанні вивчення іноземної мови.
«Різдвяна історія з Тіною Кароль» - формат великого музичного розважального шоу, заснованого на національних традиціях. Унікальність формату, розробленого 1+1 Продакшн полягає у поєднанні трьох визначних елементів, що є актуальними для кожної нації: визначного місця, котре здатне об’єднувати людей протягом століть та бути прихистком у складні часи, неймовірного голосу, одного з найкращих в країні, що здатен зачепити та достукатись до сердець, та важливого свята, коли люди виринають з повсякденного хаосу та проблем і проводять час із тими, кого люблять.
Згідно формату, може бути створений оригінальний нон скріптед продукт, що базується на трьох ключових складових: поєднання унікального голосу і музичних традицій, сакральне, історичне місце і визначна дата, подія, що об'єднує людей.