UA RU

1+1 передасть в "Охматдит" гроші, зароблені на рекламі в День Святого Миколая

Напередодні дня Святого Миколая телеканал 1+1 оголошує про проведення доброчинної акції.

Напередодні дня Святого Миколая телеканал 1+1 оголошує про проведення доброчинної акції. У четвер, 19 грудня, у період прайм-тайм, починаючи з 20:40, всі кошти, отримані від транслювання реклами на телеканалі 1+1, буде передано на допомогу Національній дитячій лікарні "ОХМАТДИТ".

Телеканал 1+1 дає кожному українцеві змогу особисто приєднатися до акції, стати доброчинцем і допомогти дітям, які зараз потребують цього найбільше. Щоб донести цю ініціативу, ведучі 1+1 звернулися з відео-закликом до своїх телеглядачів.

"Реклама часто дратує. Іноді відверто дратує", - кажуть ведучий "Сніданку з 1+1" Руслан Сєнічкін та ведуча "ТСН. Ранок" Марічка Падалко.

"Часом єдина користь від неї – це можливість зробити собі каву або чай", - зізнається Юлія Бориско ("ТСН. Ніч").

"Проте в передріздвяну добу навіть реклама стає добрішою", - наголошують ведучі ТСН Лідія Таран та "ТСН. Особливе" Соломія Вітвіцька.

"У день Святого Миколая всі кошти, отримані за рахунок перегляду реклами з 20:40, буде передано на доброчинність", - повідомляє Юрій Горбунов.

"Що більше людей побачить рекламний блок у цей час, то більше коштів ми зберемо для Національної дитячої лікарні "Охмадит", - підсумовують Наталя Мосейчук (ТСН) та Алла Мазур ("ТСН. Тиждень").

Акція є проявом корпоративної соціальної відповідальності каналу 1+1.

Довідка: 1+1 медіа – перша соціально-відповідальна медіа-група, що затвердила комплексну Стратегію корпоративної соціальної відповідальності на рівні загального плану розвитку групи. Стратегія – це п'ять основних напрямів: охорона довкілля, пропаганда здорового способу життя, сприяння розв'язанню гострих соціальних проблем (КСВ каналів), відповідальність перед працівниками та повага до авторських прав.

Новости по теме
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Приймаю