1+1 починає весну із заставками від групи The Hardkiss

1+1 починає весну із заставками від групи The Hardkiss

В ефірі 1+1 з'явилися нові весняні заставки за участю Алли Мазур, Юрія Горбунова, Андрія Доманського, Арама Мнацаканова, Володимира Зеленського і Руслана Сєнічкіна.

Поделиться:

Нові весняні заставки за участю Алли Мазур, Юрія Горбунова, Андрія Доманського, Арама Мнацаканова, Володимира Зеленського і Руслана Сєнічкіна з'явилися на екрані 1+1. Кожен з героїв заставок постає перед глядачами в стилістичному поєднанні традиційних українських орнаментів і сучасного поп-арту. Так, Арам Мнацаканов в очікуванні третього сезону "Пекельної кухні" гострить ножі, Руслан Сєнічкін заварює ранковий чай, а Володимир Зеленський демонструє майстерність міма.

- 1+1 - сучасний канал, який завжди дивиться вперед, але при цьому має сильний зв'язок з українськими традиціями, - пояснює ідею заставок Назар Панчишин, маркетинговий координатор каналу.

Режисером весняних заставок 1+1 виступив Валерій Бебко, музичний продюсер і засновник мега-популярної української групи The Hardkiss.

- У нових "айдішках" ми хотіли не просто передати настрій каналу, але і за три з половиною секунди максимально розкрити кожен персонаж, - говорить Валерій. - Для глядача кожен герой, якого він бачить в заставках - обличчя каналу, професіонал у певній галузі. Якщо Володимир Зеленський комік, логічно, що він з легкістю може змінити радість на смуток, і навпаки. Новинам від Алли Мазур довіряють всі, тому в нашому ролику вона тримає глобус. З образом Арама, думаю, все зрозуміло - це грізний "пекельний" шеф, який нікому не дасть спуску. Несподіваним для глядача може здатися Андрій Доманський, якому ми вирішили вручити сокола. Але для мене він чітко асоціюється саме з цим гордим і незалежним птахом.

- Ми дуже раді працювати з одним з найкреативніших особистостей країни - Валерієм Бебко з групи Hardkiss, у незвичній, але плідній співпраці. Нові "айді" каналу показують яскравих героїв, які символізують собою популярні і сучасні українські тренди, - розповідає Девід Брук, директор зі стратегічного маркетингу 1+1 медіа.