На часі – допомагати: як українські фешн-бренди підтримують реабілітацію військових
Як українські бренди допомагають підтримувати ментальне здоров'я українських воїнів.
У часи, коли важко розібратися, що доречно, а що – не на часі, українські бренди знаходять для себе відповідь на це запитання. Новий український бренд одягу NaChasi сповідує концепцію Human2Human, а також ставить за мету підтримувати ментальне здоров'я українських воїнів, які проходять реабілітацію.
NaChasi з’явився у жовтні 2023 року і вже реалізував свою першу колекцію – базового одягу, створеного з урахуванням сучасних тенденцій. Оскільки головна цінність бренду – соціальна відповідальність, уже з першої колекції NaChasi передає частину прибутку на благодійність.
Логічно, що основна увага для донатів українців зосереджена на допомозі ЗСУ, але не менш важливою є реабілітація тих героїв, які захищали нас на полі бою, а тепер підтримка потрібна їм. Саме такою справою займається бренд NaChasi, який вже передав 10% доходів на підтримку проєкту Doladu mental health lab. Кошти підуть на психологічну допомогу військовим, які зараз проходять фізичну реабілітацію у шпиталях.
«Створюючи бренд, ми одразу розуміли, що наш основний фокус – поруч із високоякісним одягом – підтримка наших військових, які потребують не лише фізичної, а й психологічної реабілітації. Ми вважаємо, що маємо підтримувати їх і їхні сім'ї в цей нелегкий час, і це є важливою частиною наших цінностей та місії як бренду», – розповідають засновники бренду Ірина Тищенко та Максим Лень.
У найближчих планах бренду NaChasi – випуск нового дропу одягу і допомога якнайбільшій кількості захисників, яким потрібна реабілітація.
Про учасників проєкту:
NaChasi – український бренд одягу. Команда NaChasi працює у сегменті одягу вже понад 5 років. Чітко розуміючи складні реалії сьогодення, спад економіки та реальних доходів населення, творці бренду розробили трикотажний одяг, який без перебільшення можна назвати ідеальним за співвідношенням ціни та якості. Високоякісні турецькі тканини та фурнітура, продуманість деталей виробів та комфорт, який вони дарують – прояв однієї з найважливіших цінностей бренду – турботи про клієнта.
NaChasi ставить собі за мету створити потужний соціально-відповідальний бренд, який вже допомагає і буде допомагати українцям, які цього потребують найбільше.
DoLadu Mental Health – проєкт, що створює екосистему у сфері ментального здоровя. Реалізовується ГО ДОЛАДУ. Мета проєкту – відновлення та зміцнення ментального здоров’я захисників, ветеранів та всієї української нації заради формування сталого суспільства.
Унікальність проєкту полягає в наявності практичного досвіду у складі мультидисциплінарної команди лікарів на базі медичних закладів Києва; пошуку, аналізу та імплементації найкращого світового досвіду та технологій, та створення стандартів адаптованих до системи охорони здоров' я України; використання для різних цільових груп різної методології за міжнародними стандартами, погодженими ВООЗ та Всеукраїнською Асоціацією Психосоматичної медицини.
Здійснено понад 1000 інтервенцій з понад 500 пацієнтами у взаємодії з медичними закладами України. 86% пацієнтів, що пройшли 14-денний курс терапії за методикою DoLadu покращили свій стан.