Ольга Фреймут розповіла, як відвідувачів обманюють у ресторанах

Ольга Фреймут розповіла, як відвідувачів обманюють у ресторанах

Ведуча неодноразово переконувалася, що в ресторанах і кафе нерідко обдурюють гостей. 

Поделиться:

Ольга Фреймут зі своєю командою продовжує роботу над новим проектом каналу "1+1", у якому обстоюватиме права відвідувачів закладів громадського харчування. За час знімання ведуча неодноразово переконувалася, що в ресторанах і кафе нерідко обдурюють гостей. У гостях "Сніданку з "1+1" сформувала список найпоширеніших випадків обману:

- Іноді в закладах обважують. В українському меню завжди вказана вага страви. У європейському меню ви цього не побачите. Як на мене, правильно не знати, скільки має бути салату, щоб потім не було претензій. Бо кухар – митець. Якщо він раптом захоче покласти більше курки до "Цезаря" чи моцарели до "Капрезе", то йому не варто докоряти. Це його творче право.

- Ти замовляєш сирну тарілку й очікуєш на колекцію сирів французького чи італійського походження, а офіціант приносять примітивний сир за дві гривні з магазину.

 - У ресторані середнього або трошки нижчого рівня дуже часто обманюють з салатами. Наприклад, порцію, яку недоїв відвідувач, несуть назад на кухню, дорізають у неї продукти й подають іншому. У мене є відеодокази. Так роблять.

- Пильнуйте, яке м'ясо вам подають. Запам'ятайте, стейк має бути "загорнутий" в скориночку. Якщо він хоч трошки порізаний - це означає, що хтось його вже смакував до вас. Тут треба бути дуже обережним, бо такі хвороби, як гепатит мандрують через недоїдки попереднього гостя.

- Коли заходиш в ресторан, треба на рівні серця й душі відчути, добре тобі тут чи ні. Якщо щось муляє: не той запах, не той звук, неголений брудний офіціант, краще йти геть.

Якими способами можна боронитися від недобросовісних рестораторів та як притягувати їх до відповідальності, дивіться у відео: