"ТСН. Вибори 2014" став найпопулярнішим спецпроектом про вибори на українському ТБ

"ТСН. Вибори 2014" став найпопулярнішим спецпроектом про вибори на українському ТБ

Телемарафон "ТСН. Вибори 2014" на каналі 1+1 став найпопулярнішим інформаційним спецпроектом.

Поделиться:

Телемарафон "ТСН. Вибори 2014" на каналі "1+1" став найпопулярнішим інформаційним спецпроектом у день виборів 25 травня.

25 травня з 19.30 і до пізньої ночі марафон "ТСН. Вибори 2014" розповідав глядачам "1+1" про результати дня виборів. Саме в прямому ефірі "ТСН" українські глядачі першими почули враження головного претендента на президентський пост за попередніми результатами Петра Порошенка, також лідери президентських перегонів Олег Ляшко, Анатолій Гриценко, Сергій Тігіпко та Дмитро Ярош зі своєю реакцію на результати екзит-полів  першими поділилися з глядачами ТСН.

Виборчий марафон "ТCН. Вибори 2014" став найрейтинговішим спецпроектом на українському телебаченні в цей вечір. Частка проекту склала 14,1% глядачів від 18 до 54 років всієї України, рейтинг -  3,5%.

Загалом спецпроект ТСН до дня виборів дивилося більше, ніж 11 мільйонів глядачів. Сумарна аудиторія марафону склала 11,3 млн. глядачів в віці від 4 років і старших (охоплення аудиторії в людях, які дивилися програму від 15 секунд і більше).

Новости по теме