Зібрала 352 мільйони переглядів на одному відео: блогерка-рекорсменка Кенді Суперстар розповіла, як починала свій блог та подарувала мамі квартиру в Києві, коли досягла успіху
Українська блогерка Кенді Суперстар розповіла, як встановила рекорд та зібрала 352 мільйони переглядів на одному відео
Кенді Суперстар — це українська блогерка, яка підкорила соціальні мережі своїми короткими, мотивуючими та надихаючими відео. Зараз вона є однією з найвідоміших інфлюенсерів у цифровій індустрії. Адже сумарна кількість її підписників у трьох соціальних мережах — YouTube, Instagram та TikTok перевищує 11 мільйонів, а загальна кількість переглядів відео — майже 5 мільярдів.
Нещодавно Кенді встановила новий національний рекорд — її відео про догляд за обличчям настільки сподобалось аудиторії, що набрало рекордні 352 мільйони переглядів. Така кількість переглядів на одному відео стала прецедентом у цифровій індустрії України.
Навіть експерт Національного реєстру рекордів України, Віталій Зорін зазначив, що це унікальний результат, тому що найближчий конкурент Кенді мав лише 158 млн переглядів.
В ексклюзивному інтерв’ю для Сніданку з 1+1 блогерка Кенді Суперстар розповіла про початок створення власного блогу та поділилася історією про непростий шлях до успіху.
Кенді згадує, що мріяла про власний блог завжди та сумлінно працювала над ним, навіть попри перші безрезультатні кроки. Вона зазначає, що майже два роки не було ніяких результатів:
«У момент, коли блогінг в Україні тільки почав розвиватися, я вирішила, що потрібно себе спробувати в ньому. Це були примітивні відео. Перші два роки були дуже важкими. Нічого не виходило, відео не залітали, але буквально на початку цього року почали з’являтися шалені результати».
З часом блогерка почала експериментувати з різними форматами та темами відео, що врешті й допомогло їй знайти власний стиль та навіть створити авторські рубрики з якими вона асоціюється в аудиторії:
«Це вже дійшло до певного рівня, до моїх авторських рубрик, які глядачі відразу впізнають. Я з ними асоціююся».
Завдяки своєму успішному блогу до Кенді почало звертатись чимало людей з проханням поділитися досвідом та допомогти розвинути й соціальні мережі інших людей. Тож вона створила власну онлайн-академію, де навчає створювати короткі відео для TikTok, Reels та YouTube Shorts.
«У мене вже багато учнів і їхні відео теж набирають десятки мільйонів переглядів. Відео однієї учениці набрало вже 50 мільйонів переглядів», — ділиться Кенді.
Кенді розповіла, що її близькі спочатку не підтримували таке захоплення власним блогом. Мама мріяла бачити доньку юристом або поліцейським. Однак, Кенді це не припало до душі й вона вирішила займатися тим, що її цікавило тоді найбільше — блогінгом:
«Я навіть пішла навчатися на юриста, але це взагалі не моє. Спочатку мама й близькі не розуміли цього всього, але потім, коли з’явилися перші фінансові результати, великі досягнення. Я подарувала мамі квартиру в Києві, машину, перевезла її з села, то вона вже казала - вау!».
Наостанок Кенді поділилася своїм наступним амбітним планом та зазначила, що надалі планує розвиватись у цьому напрямку ще більше:
«Серед планів — діамантова кнопка YouTube за 10 мільйонів підписників. Думаю, що це може статися вже цього року, бо все йде швидкими темпами».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З Катериною Кузнєцовою та Костянтином Октябрським: де дивитися український міні-серіал Моє кіно про пронизливе кохання, що долає смерть