Фестиваль реклами «Каннські леви» щороку дарує світові багато «поживи» для розуму й уяви. Він наповнює «відеопростір» якісними, креативними роликами, які надихають нас та спонукають змінювати світ на краще. Наразі, до вашої уваги – 5 гарних відеоробіт, що справили на нас враження своїм технологічним рішенням.

1. САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ, ЩО ВИРІШУЄ ТВОЮ ДОЛЮ.

Хлопець заповнює резюме (CV) до відомої компанії  виробника авто та мріє, як зміниться його життя з отриманням нової роботи. Натхненна уява хлопця формує "паперову анімацію", що демонструє бажані події його майбутнього. В цьому художньому рішенні тонко поєднується 2 важливі етапи досягнення мети: від задуму до реалізації, де «посередником» виступає ділова кореспонденція. По суті, момент, коли твій CV вирішує твоє подальше життя.

2. УНІВЕРСАЛЬНИЙ АВТОМОБІЛЬ-ТРАНСФОРМЕР для зйомки фільмів та реклами.

Дивовижний «Mill Blackbird» минулого року підкорив Канни. Шасі автомобіля та електромотори легко перетворюють його на будь-яку іншу модель, що необхідна для кадра. В його основі – особлива платформа зі змінними параметрами. Для прикладу, колісну базу машину одним натисканням кнопки можна збільшити на 1,2 метри, а розмір колії - на 25 див. Також у автомобілі передбачено встановлення колес різного дизайну та зміна дизайну підвіски. Кузовні панелі у авто відсутні, цю частину автомобля домальовують технології 3D під час монтажу.

3. НЕ «POKER FACE»: злодії з акцентом на емоціях.

Кумедний ролик змонтований із записів камер спостереження у Великобританії. Хуліганам та крадіям креативні рекламники домалювали мультяшні фізіономії, котрі демонструють їх міміку під час скоєння злочину та при затриманні.

Поєднує виховальний та розважальний характер, анімація – проста, але влучна й доречна.

4. ЯПОНСЬКА ДІВЧИНКА, ЩО «ВМІЄ» РЕКЛАМУВАТИ СУП.

Оригінальна японська реклама, в ході якої розкривається значення загадкового слова «KAWAII» – «молодий, невинний, чистий». Дівчинка розповідає, де вона чула це слово в своєму житті. а потім вживає  його, що охарактеризувати улюблену страву. Як виявляється, це Каваи міса суп зі смаком хараджуку.

Ця реклама перенасичена яскравими фарбами та спецефектами. Переглянути варто хоча б аби переконатися, що часом маркетинг далеченько віддаляється від "кордонів" здорового глузду.

5. КОЛИ ТИ ПРИЇХАВ ДО МІСТА КАСКАДЕРІВ.

 

Фантастична реклама відомого атиперспіранта, що переносить нас до міста каскадерів. Авто тут  їздять «на боці», люди стрибають з дахів та читають підпалену пресу, провалюються крізь скляний дах, спокійно ходять у палаючому одязі і т.д..  Але це не перешкоджає їм виконувати буденні справи, бо вони мають надійний «захисст». Дивіться, та не відтворюйте в реальному житті!