Наталіє, ви багаторічний фанат «Євробачення». Чи не думали представити Україну чи Німеччину на конкурсі коли-небудь?

«Євробачення» - це для молодих співаків, які хочуть досягати. Моя творчість не для того, щоб комусь щось доказувати, я малюю свій малюнок.

Ви будуєте співочу кар’єру і в Україні, і в Німеччині, відвідуєте ток-шоу, багато виступаєте, нещодавно виступали у німецькому посольстві.

Моя мета – знайти та завоювати свою публіку, ділитися своєю творчістю, торкатися душ людей.

Ми знаємо, що ваш чоловік Віталій Кличко гарно грає на гітарі. Колись на одному з німецьких шоу він грав, а ви співали. Чи даєте такі концерти вдома?

Так, ми продовжуємо робити такі домашні концерти, і я дуже люблю, коли чоловік у повному релаксі грає на гітарі.

Зараз у нього є на це час?

Ми намагаємося знаходити хвилини, коли можемо бути з родиною, тоді він грає на гітарі.

Що зараз у вашому домашньому репертуарі?

Багато, але його улюблене – «Сіла птаха» та «Чом ти не прийшов?»

Чи діти займаються співами?

Ніхто з наших трьох дітей такого тремтячого бажання співати не має. Але донька грає на піаніно, вона дуже гарно співає, але каже, що знайде себе сама.

Ваш останній великий виступ - ви заспівали гімн України перед боєм Володимира Кличка. На жаль, цей бій не став переможним. Як заспокоювали брата свого чоловіка?

Коли ти все своє життя у спорті, ти готовий, що в житті бувають не тільки перемоги. Я  думаю, що вони морально готові до зльотів та падінь, ми як сім’я його підтримуємо. Раді, що фізично все гаразд, і ми бажаємо, щоб він набрався нових сил і зробив свої висновки: що було так, що не так, і прийняв рішення, чи він буде продовжувати.

У вашому репертуарі є різні пісні. Є доволі драматичні, про драматичне кохання. І ви співаєте їх з таким надривом, що ніби самі переживали таке романтичне кохання з переживаннями.

Якби я співала «Хей-ла-ла-ла-ла, життя чудове!» - ніхто б не вірив. Якби мені було 16-18 років, ніхто б не повірив. Але мені 43, тому я маю великий багаж у своєму житті. Я можу поринати у будь-які почуття і можу їх передавати слухачу.