У День Святого Миколая благодійна акція 1+1 зібрала найбільшу суму за роки свого існування

ТСН
19:30
Щодня на YouTube
У День Святого Миколая благодійна акція 1+1 зібрала найбільшу суму за роки свого існування

Глядачі 1+1 зробили внесок у здійснення мрій важкохворих дітей.

Поділитися:

У грудні 2017 Лідія Таран ведуча програми ТСН звернулась до телеглядачів з проханнямпереглянути рекламний блок 19 грудня 2017 року о 20:10. Вона зазначила, що всі кошти, отримані від рекламодавців у період прайм-тайму, будуть направлені на здійснення мрій важкохворих дітей в рамках проекту «Здійсни мрію» благодійного фонду «Ти не один» 1+1 медіа. Проект існує з квітня 2016 року. За цей час було здійснено вже півсотні дитячих мрій з усієї України. Діти та їх батьки відчули, що вони не одні і повірили в те, що дива бувають.

За підрахунками рейтингів, які стали відомі у січні 2018 року, за вечірній рекламний блок 19 грудня зібрано 217 000 грн. Це найбільша сума за всі п’ять років існування акції.

«Вже багато років ми робимо День Святого Миколая справжнім магічним святом, коли кожен може долучитись до рятування маленьких життів в найпростіший спосіб – просто пепереглянувши рекламу. І ми щасливі, що наші глядачі вже чекають на цю дату та кожного року ставлять нові рекорди. Цього разу, збори у грудні майже на 40% перевищують минулорічні, і ми сподіваємось, що така тенденція триватиме», - розповідає PR-директор «1+1 медіа» Світлана Павелецька.

«Кожна, зібрана з вашою допомогою, гривня піде на здійснення мрій важкохворих дітей. Також за допомогою цих коштів ми зможемо провести соціальне дослідження і з`ясувати про що мріють наші дітки, як здійснення мрії впливає на стан дитини і допомагає у лікуванні та як нам удосконалити «психотерапію мрією». Діти потребують віри в те, що бажання можуть здійснюватися - і саме ми зможемо зробити її дійсністю. Втілення цього бажання може стати першим кроком на шляху до одужання і в наших силах допомогти зробити цей перший крок», –  говорить керівник благодійного фонду «Ти не один» 1+1 медіа Власта Шовковська.

За чотири роки в рамках акції «День Святого Миколая» телеканал «1+1» зібрав більше 615 000 гривень. Разом із благодійним фондом «Крона» у Національну дитячу лікарню «ОХМАТДИТ» вдалося придбати роторну центрифугу у відділення переливання крові, спеціальний фазований датчик для ультразвукових досліджень серця і судин маленьких пацієнтів відділення реанімації новонароджених, а також ротаційний мікротом – обладнання, необхідне для діагностики онкозахворювань.

Новини по темі