Вітвіцька на конкурсі молодих українських дизайнерів здивувала взуттям (фото)

ТСН
19:30
Щодня на YouTube
Соломія Вітвіцька на конкурсі молодих українських дизайнерів здивувала взуттям

У вбранні від українського бренду ведуча постала на конкурсі молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє» inspired by Pepsi.

Поділитися:

Всеукраїнський конкурс молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє». Загальнонаціональна подія, що була заснована у 2000 році, стала стартовим майданчиком для вже відомих Олени Буреніної, Андре Тана, Наталі Каменської, Олесі Кононової, Артема Климчука, Ксенії Шнайдер, Олександра Каневського, Олени Пржонської, Діни Линник, Ясі Хоменко, Маші Рева, Івана Фролова, Жана Ґріцфельдта та багатьох інших.

Фінал Конкурсу, як і кілька років поспіль, відбувся в рамках Програми Odesa Holiday Fashion Week.

Генеральним партнером Конкурсу цього року став бренд Pepsi. А сам Конкурс отримав гасло «Погляд у майбутнє» inspired by Pepsi.

До участі у фіналі цьогорічного Конкурсу журі обрало 18 колекцій, які представили дизайнерів з 11 міст України.

Ведучою Конкурсу стала телеведуча телеканалу «1+1» та куратор мультимедійного проекту «Переможці» Соломія Вітвіцька. Для урочистої події Соломія обрала вбрання від українського бренду bobkova.

Творчі пошуки фіналістів оцінювало компетентне журі, у складі якого відомі дизайнери: Артем Климчук, Маша Рева, Іван Фролов, Юлія Паскаль, Олеся Кононова та Анастасія Рябоконь (дизайнери Lake) та креативний директор Istituto Europeo di Design (IED) Джованні Оттонело. Голова журі Конкурсу – Лілія Пустовіт. Голова оргкомітету Конкурсу – Ірина Данилевська.

Офіційні премії Конкурсу завжди підтримуються професійними призами.

Ґран-прі.

Ґрант для створення наступної колекції та можливість участі у проекті «Нові імена» в рамках  Ukrainian Fashion Week вже втретє буде надано відомою бізнес-леді, власницею Fairmont Grand Hotel Kyiv та засновницею благодійного фонду «Обираємо майбутнє разом» Єлизаветою Юрушевою. “Я вважаю, що проводити конкурси для молодих дизайнерів – надзвичайно важливо. Усі ми були колись молодими й недосвіченими. Усі ми сумнівались. Коли ти створюєш свої перші колекції і ще не ввійшов у світ досвідчених професіоналів, ти не розумієш, як люди оцінять твою роботу. А це дуже важливо – одержати Ґран-прі з рук відомого дизайнера, наприклад, Лілії Пустовіт. Водночас ти отримуєш підтвердження, що твоя колекція зацікавить людей. Це неймовірна мотивація для подальшого шляху, для самооцінки. Переможці отримують розуміння, що вони рухаються у правильному напрямку. А тим конкурсантам, які не одержали призів, я думаю, не варто сумувати. Їм треба уважно слухати всі коментарі, аби збагнути, що було не так. Адже критика – найкращий засіб для вдосконалення”.

Переможець: Марія Норець

Колекція "Я йду до тебе"

Про збереження монументальних поетичних творів у полотні костюма. Костюм як витвір мистецтва. Дизайнер надихАвся видатними творами українських поетів.

Спеціальна премія від генерального партнера Конкурсу Pepsi.

Бренд Pepsi в усьому світі підтримує креативну молодь і драйвові рішення, що несуть позитивні зміни. Саме тому цьогоріч  Pepsi став Генеральним партнером конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє» і вручить переможцю Конкурсу грант на створення власного арт-простору в рамках Ukrainian Fashion Week на платформі Fresh Fashion Day inspired by Pepsi у вересні цього року.

Переможець: Катерина Ларченко

Колекція «Digital Gods» гАдз

Про сучасну молодь, яка в умовах постійно зростаючого потоку візуальної інформації все частіше звертається до традицій і вірувань буддизму, прагнучи очистити розум і душу. Стилістика колекції – urban style з елементами традиційного тибетського костюма.

Офіційна премія.

Istituto Europeo di Design (IED) вперше надає одному з кращіх фіналістів можливість безкоштовного навчання на короткому курсі IED у Мілані або Флоренції.

Istituto Europeo di Design було створено у 1966 році італійським журналістом Франческо Мореллі. Університет надає вищу освіту в таких галузях, як Fashion, Design, Art, Marketing, Management і Communications. За період свого існування навчальний заклад перетворився із творчої майстерні на величезну міжнародну мережу університетів, в якій студенти можуть отримати ступінь бакалавра або магістра за більш ніж 300 програмами.

 

Завдяки плідному партнерству Ukrainian Fashion Week та Istituto Europeo di Design:

Ольга Стельмахова, дизайнер OSTEL, влітку 2016 року пройшла курс з графічного дизайну IED Florence Advanced Graphic Design;

Надія Юрків (Nadia Yurkiv) влітку 2017 року записана на курс – IED Milan Fashion Design: Design your Capsule Collection;

Ольга Жеребецька, за результатами Конкурсу Epson Digital Fashion, влітку 2017 року вирушить на навчання у Мілан на курс IED Milan Fashion Marketing.

Переможець: Ольга Курач

Колекція «Purity» п’Юріті

Про маленьку дівчинку в жорстокому світі, про боротьбу добра і зла, де добро перемагає. Це гра контрастів – емоційних, кольорових та фактурних. При створенні колекції дизайнер черпала натхнення в сюжеті фільму «Таксист» про ветерана В'єтнамської війни, що працює таксистом у Нью-Йорку.

Офіційна премія.

Приз від Pushka School – Інтенсивный курс "Конструювання одягу". PUSHKA School – це школа конструювання и дизайну одягу, що орієнтована на підвищення професійного рівня ти, хто вже працює в індустрії моди.

Переможець: Юлія Кацалап

Колекція «Природі – життя!»

Про нестримну жагу рослин до життя. Натхненням стала квітка, що намагається проштовхнутися крізь товстий шар бетону, або плющ, який обплітає будинок... Джерело натхнення дизайнера – роботи відомої київської керамістки Неллі Ісупової.

Спеціальний проект в рамках «Погляд у майбутнє» inspired by Pepsi 

Дебютантам світу моди Pepsi дає нагоду доповнити власне портфоліо одягом для світової торгової марки – в рамках Конкурсу відбудеться змагання на найкращий дизайн футболки в Pepsi-стилі. Всі футболки гості та преса побачать на фіналістах "Погляду у майбутнє" під час вручення їм дипломів фіналістів.

«Ми не хочемо, аби дизайнери просто створили чергову брендовану футболку. Ми прагнемо, аби вони передали дух Pepsi, його цінності – можливо, через кольори, можливо, через особливий настрій. Митці мають самі обирати, як їм це зробити – а ми за будь-яку свободу творчості та самовираження. Головне, аби вони відчули бренд», - каже Жанна Стрельнікова. Маркетинг  менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo.

Переможці: Ірина Калахан, Соломія Левус

BURO 24/7 – ексклюзивний медіапартнер Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє».

 

Новини по темі