Сьогодні, 27 травня, канал "1+1" показав дев'ятий епізод нового сезону програми "Інспектор Фреймут", присвячений супермаркетам.

Перший випуск "Інспектора" про супермаркети викликав неабиякий резонанс у суспільстві, чим довів, що ця тема надзвичайно актуальна для українців. Глядачі були обурені тим, що на тлі зростання цін на продукти власники торговельних мереж дозволяють собі обманювати покупців та нехтувати елементарними санітарними нормами. Сторінки проекту в соціальних мережах майоріли проханнями телеглядачів перевірити продуктові магазини у різних містах України.

Але не лише глядачі гостро відреагували на розкриту "Інспектором" правду про торговельні мережі. Перевірені у першому епізоді супермаркети також вжили заходів щодо усунення своїх недоліків. Так, "Велика кишеня" змінила керівника у "проінспектованому" магазині та утилізувала усі страви з кулінарії. "Еко-маркет" відкрив "гарячу лінію", куди можна дзвонити покупцям зі скаргами.

Читайте також: Що змінилося у супермаркетах, які не пройшли перевірку "Інспектора Фреймут"? 

Нова "інспекція" виявила велику різницю між зберіганням продуктів у звичайному "Сільпо" та їхньому елітному підрозділі "Le Silpo". На складі "молодшого брата" винайшли не один спосіб реанімації сирів. Скибочку обрізають від плісняви та жовтизни. Особливо це стосується елітних сортів, тому що їх купують рідко. Після маніпуляцій стікер з датою на товарі оновлюють на сьогоднішню. Якщо сир падає на підлогу, його просто протирають ганчіркою. А тайні агенти Ольги Фреймут на власні очі бачили, як між продуктами бігають таргани.

Житомирський "Вопак" підхопив "модну" столичну тенденцію серед українських супермаркетів, яку виявила ще попередня інспекція: курятина зберігається майже на підлозі та без холодильника. На стікерах завищені показники ваги. Миколаївський "Фуршет" миє несвіжі сосиски та натирає рибу олією, щоб поліпшити її вигляд.

Як українські супермаркети порушують закон у різних куточках України, дивіться у новому випуску програми "Інспектор Фреймут.