Телеканал 1+11+1 у День Незалежності покаже документальний фільм «Україна.Повернення своєї історіі» продовжує впевнено нарощувати показники телеперегляду, лідируючи зі значним відривом одразу за кількома цільовими аудиторіями.

За підсумками першого півріччя 2016 року телеканал 1+1 очолив ТОП-6 українських телеканалів одразу за двома основними аудиторіями: частка 1+1 за аудиторією 18-54 (50К +) зросла на 7% до 10.2%, зростання за аудиторією 18-54 (Україна) склало 2% до 11.9%.

ТОП-6 каналів, перше півріччя 2016 (частка)

Динаміка зростання частки телеканалу 1+1 з 2014 року по перше півріччя 2016 р.

У першому півріччі 2016 року зберегти лідерські позиції і збільшити глядацьку аудиторію телеканалу 1+1 вдалося завдяки програмі ТСН, серіалам виробництва 1+1 Продакшн – «Останній москаль 2», «Хазяйка», продуктам студії «Квартал 95» (програмам «Вечірній квартал», «Розсміши коміка» і «Розсміши коміка. Діти», серіалу «Родичі», мультсеріалу «Казкова Русь»), а також вокальному проекту Голос країни 6.

Нагадаємо, документальна драма телеканалу 1+1 «Розщеплені на атоми», присвячена 30-й річниці Чорнобильської трагедії, стала найбільш рейтинговим документальним фільмом на українському телебаченні у 2015-2016 рр.

Ми вже неодноразово говорили про те, що 1+1 робить ставку на продукти власного виробництва, і раді, що цифри підтверджують правильність такої стратегії. Розвивати власне виробництво та якісний ко-прадакшен зараз єдина життєздатна стратегія. На друге півріччя у нас заплановано багато нових проектів, плануємо утримати показники, – каже генеральний директор 1+1 медіа Олександр Ткаченко.

Зазначимо, що серіал Центральна лікарня виробництва 1+1 Продакшн 4-го липня стартував на 1+1 з високими показниками і вже став кращим серіалом літа.