Серіальний бум та мегапопулярність «20 днів у Маріуполі»: березнева телеаналітика від Київстар ТБ

Березневі прем'єри та серіальні враження: аналітика від Київстар ТБ
1plus1

Березневі прем'єри та серіальні враження: аналітика від Київстар ТБ

Поделиться:

Березень 2024 року запам'ятався українцям численними серіальними прем'єрами. На телеканалі 1+1 Україна вийшли драма «Обіцянка Богу» та мелодрама «Ніхто не ідеальний». Ефір ТЕТ поповнився третім сезоном комедії «СидорЕнки-СидОренки. Ферма розбрату» та драматично-комедійним серіалом про трьох сестер «Зозулі». На Новому каналі відбулася прем'єра 5 сезону «Будиночку на щастя». На СТБ вийшов серіал «Просто Надія», на Бігуді – турецький серіал «Заборонений плід». Канал 2+2 показав одразу декілька прем'єр: «Холод», «Позивний «Тамада» і «Хід коня».

Окрім цього, телеканали презентували нові шоу та нові сезони вже популярних програм. ТЕТ зарелізив другий сезон квіз-шоу «Я люблю Україну» та новий сезон проєкту «Ліга сміху. Волонтерський десант 3». На Новому каналі стартувало шоу «Хто знає?», «Розсміши коміка по-новому» та «Поле». СТБ показав новий сезон реаліті-шоу «Супермама».

Традиційно, платформа кіно та телебачення Київстар ТБ розповідає про основні результатами теледивлення у березні. Ця аналітика продемонструє, як українці споживали новинний та розважальний контент, а також каналів-лідерів.

Нагадаємо, що поки тривають оновлення панелі Nielsen, яка до повномасштабної війни займалася телевимірюваннями, ринок продовжує орієнтуватися на дані переглядів від ОТТ-платформ. Так, з червня 2023 року платформа надає звіти по дивленню на основі тільки платних підписок.

ТОП-10 телеканалів у березні 2024 року

Очолює список телеканал СТБ, частка якого зросла на 0,8 п.п. і становила 8,8%. На другому місці Новий канал зі зростанням на 0,7 п.п. і часткою 7,8%. На третьому — ТЕТ зі зростанням частки на 0,7 п.п. — 6,0%. За ним із часткою 5,7% йде 2+2 (+0,4 п.п. до лютого). На п'ятому місці опинився 1+1 Україна з незначним зниженням частки на 0,3 п.п. у порівнянні до попереднього місяця — 5,6%. Далі йде 1+1 Марафон, який збільшив свою частку на 0,2 п.п. — 4,7% частки.

Показники телеканалів ICTV2 та ICTV зросли на 0,2 п.п. та 0,1 п.п. відповідно із частками 4,6% та 4,3%.

Канал Бігуді продемонстрував рекордну місячну частку у березні — 3,4%, збільшивши свої показники на 0,3 п.п. у порівнянні до лютого. Десятку каналів-лідерів замикає тематичний плейлист Подорожі — безкоштовна добірка контенту від 1+1 mediaчастка якого зросла на 0,3 п.п. і становила у березні 2,8%.

Канал NTN у ТОП-10 не ввійшов, однак здобув рекордну місячну частку з початку 2024 року — 2,3% (+0,3 п.п. до лютого).

Медіагрупи та дивлення

Власні та партнерські телеканали 1+1 media — 1+1 Україна, ТЕТ, 2+2, 1+1 Марафон, ПЛЮСПЛЮС, Бігуді, KVARTAL TV та Comedy Central — продовжують очолювати рейтинг медіагруп із часткою 28,0%, демонструючи зростання на 1,4 п.п.

Канали групи StarLightMedia — Новий, СТБ, ICTV2, ICTV — тримають 2 місце із сумарною часткою 27,3% (+1,9 п.п до лютого). Inter Media Group на третьому місці й продовжує демонструвати зростання в березні на 0,5 п.п. у порівнянні до лютого із часткою 4,1%.

Дивлення новинного контенту

Сумарна частка основних телеканалів, які транслюють марафон «Єдині новини» на платформі Київстар ТБ, у березні показала стабільне зростання на 0,2 п.п. та становила 9,8%. Незмінним лідером залишається 1+1 Марафон, частка якого в березні склала 4,7% (+ 0,2 п.п.). На другому місці ICTV, який збільшив частку на 0,1 п.п. до 4,3%. Показники Інтера без змін — 0,5%.

Серед новинних каналів свої лютневі показники зберегли 24 канал —1,2%, 5 канал — 0,2% та Еспресо — 0,6%. Невелике падіння частки продемонстрував Прямий — 0,7% частки (- 0,1 п.п.).

Найпопулярніші серіали та фільми на Київстар ТБ у березні

Оскароносна стрічка Мстислава Чернова «20 днів у Маріуполі» увійшла в ТОП-10 фільмів за кількістю переглядів на Київстар ТБ серед усього VOD контенту в період виходу із 21 по 24 березня. Також він став фільмом №1 за кількістю продажів за весь час існування платформи. Фактично за 3 дні ця українська документальна стрічка обігнала світові та українські кінохіти в категорії «Покупка».

За ним на другому місці фільм «Довга доба», що є спільним проєктом Алана Бадоєва та 1+1 Україна, а трійку замикає дитяча новинка «Щенячий Патруль: Мегакіно». Окрім цього, в ТОП-10 тайтлів за кількістю переглядів від унікальних абонентів потрапив фільм «Блаженство» від Amazon Prime з озвучкою від 1+1 Production на замовлення Київстар ТБ.

За кількістю переглядів у трійку лідерів увійшли серіали «Ніхто не ідеальний», «Зозулі» та «СидорЕнки-СидОренки». На четвертому місці — серіал «Просто Надія», а на п'ятому — «Будиночок на щастя».

Гарні результати в ефірі каналу 1+1 Україна у день прм'єри 4 березня показав серіал «Ніхто не ідеальний» із часткою 6,5%, а на ТЕТ — серіал «СидорЕнки-СидОренки. Ферма розбрату» з часткою 5,3%. Прем'єра телесеріалу «Зозулі» зібрала 5,5% частки в ефірі каналу ТЕТ 18 березня.

Також високий результат в ефірі 2+2 показав серіал «Позивний «Тамада» із часткою 4,7%.

Нагадуємо, що бібліотека платформи кіно та телебачення Київстар ТБ налічує найбільшу відеотеку українського контенту — понад 1000 тайтлів. Це найкращий показник серед усіх ОТТ-платформ в Україні.

Джерело даних: Київстар ТБ

Довідково:

Київстар ТБ — спільний проєкт 1+1 media та Київстар, заснований 11 грудня 2019 року. Це платформа кіно та телебачення, що надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, прямоефірних програм і регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази проєктів. Платформа нараховує понад 400 телеканалів і VOD-бібліотеку із 20 тис. фільмів, серіалів, мультфільмів і шоу.

Новости по теме