Телеканал "1+1" вийшов у фінал PromaxBDA Global Excellence у категорії "Promotion and Marketing: LOWER THIRD Promotion" із серією "багів" шоу "Чотири весілля" та анонсом фільму "Титанік", а "2+2" із роботою "Правила лева" у категорії "Adult Programming Spot" (Промо програм для дорослих).
Нещодавно стало відомо, що до шортлісту у даній категорії разом із двома роботами 1+1 потрапили також "баги" "Первого канала", "SPE Networks – Asia PTE Ltd" та "FOX Sports Marketing". У цій номінації 1+1 – єдиний український канал. Разом із "2+2" за "Оскар" у сфері дизайну будуть змагатися продукти "Promotheus", "Viasat Creative, London", "Injaus/Infinito/Turner International Argentina" та "SBS Subscription TV".
Нагадаємо, над поданими роботами працювали дизайнери каналу Андрій Міхно, Андрій Онуфрієнко, Сергій Ухін, Олена Падолко та керівник напрямку Роман Деріга. Переглянути роботи можна за посиланням:
"Титанік"
"Чотири весілля"
"Правила лева"
З повним переліком категорій та номінантів можна ознайомитися на офіційному сайті премії