Під сонцем інсайтів: 1+1 media стала інформаційним партнером масштабного маркетингового марафону

4 червня в Києві відбудеться масштабна маркетингова подія MRKTNG MRTHN 2025 від онлайн-медіа MMR і бізнес/медіа бюро Ekonomika+.

Генеральним інформаційним партнером стала 1+1 media. На івенті обговорять важливість сенсу й наповнення кампаній, роль креативу, а також принципи формування брендів.

Марафон збере топових маркетологів, креативників і комунікаційників України, кожен з яких поділиться інсайтами, які допоможуть втілити правильні маркетингові стратегії. Цьогорічна тема події  — Під сонцем інсайтів – натхненна баладою Івана Драча, де навіть сонце сходить не випадково, а щоб запалити думку.

Ведучими події стали Володимир Рабчун, ведучий 1+1 media, та Ірина Прокоф’єва, ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень.

Під час події порушать актуальні питання

Креатив у дії. Як втримати увагу у світі, де її ніхто не має? Тут зберуться кейси вау-маркетингу, нестандартних кампаній і колаборацій, які влучають просто в серце.

Як перетворити маркерні нотатки у сенси. Про соціальний маркетинг, що виходить за межі продажу і стає частиною змін у суспільстві.

Бренди-пластиліни. Як виживати й трансформуватися під час кризи? Про стратегії стійкості, перезапуск брендів і адаптацію в реальному часі. Інші сцени, інші голоси. На перетині культури, маркетингу та досвіду війни. Хто створює нові наративи і як вони впливають на бренди?

Ті самі інсайти. Дані, аналітика, інтуїція — як ухвалювати рішення, коли стабільність стала рідкістю?

Пресслужба

На учасників масштабного маркетингового марафону чекає насичений день, сповнений гострих дискусій, професійних інсайтів та обміну досвідом із провідними фахівцями галузі. Протягом одного дня відбудуться чотири панельні дискусії, у яких візьмуть участь понад 30 спікерів — лідерів думок, які сьогодні формують ключові сенси ринку.

Очікується понад 500 учасників офлайн і понад 8000 глядачів онлайн — подія об’єднає активну професійну спільноту з усієї України. Серед спікерів: Сергій Грабчак, маркетинг-директор Ощадбанку, Володимир Завадюк, керівник Big Brave Events 1+1 media, Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу 1+1 Україна, Роман Гурбанов, креативний директор і співзасновник агенції Taktika, Маріанна Коніна, Founder & CEO Reputation City, Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ — а також інші провідні експерти, чиї ідеї впливають на розвиток індустрії.

Кульмінацією марафону стане церемонія нагородження найсильніших маркетингових кейсів року — премія X-RAY.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Зубасті дітки у нас ростуть»: Алла Мазур зустрілася з юними фіналістами конкурсу-захисту МАН 

Останні новини