Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах. Щоб уникнути можливих непорозумінь на офіційній сторінці в мережі Facebook опублікували відповіді на найпоширеніші запитання щодо статусу заявки на платформі єДопомога міжнародна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні завершили виплати 6500 гривень за програмою єПідтримка
► Статус “Заяву прийнято” — це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.
► Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім'ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 2500 грн від Червоного Хреста: хто отримає та коли будуть виплати (перелік категорій)
► Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” — ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.
Детальніше про умови допомоги за посиланням.
Соціальна платформа єДопомога створена Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та ПРООН за фінансової підтримки Швеції з метою забезпечення нагальних потреб громадян, котрі постраждали або були змушені змінити своє місце перебування у зв’язку з агресією росії. Підтримка українців на платформі забезпечується по трьом напрямкам: інформація щодо допомоги від держави, волонтерської допомоги та подачі заявок на виплати грошової допомоги від міжнародних організацій.